• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-06-25 09:00:42 följande:
    Jo, det är synd. :/. Men jag ska åka dit om två veckor. Skrattande. Då får vi i alla fall fem dagar på oss, sen måste jag ju fixa lite med. . Vad blir det för tårta?
    Så kul! :D

Jag tror det blir en väldigt vanlig, mosad banan på båda mellanlagren, grädde och strössel ovanpå.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-06-25 09:04:50 följande:
    Så kul! :D

Jag tror det blir en väldigt vanlig, mosad banan på båda mellanlagren, grädde och strössel ovanpå.
    Jo, det är kul. Jag längtar efter henne så det gör ont ju.

Ok, men det är gott. . Bjussar du på en bit då? .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-06-25 09:06:17 följande:
    Jo, det är kul. Jag längtar efter henne så det gör ont ju.

Ok, men det är gott. . Bjussar du på en bit då? .
    Självklart får tråden en egen tårta ;) Jag köper de där minibottnarna, det blir väldigt lagom för oss :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-06-25 09:15:56 följande:
    Självklart får tråden en egen tårta ;) Jag köper de där minibottnarna, det blir väldigt lagom för oss :)
    Vad gott! . Aha, ok. . Nu vattnas det i munnen på mig i alla fall. Längesen jag åt tårta.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-06-25 09:18:06 följande:
    Vad gott! . Aha, ok. . Nu vattnas det i munnen på mig i alla fall. Längesen jag åt tårta.
    Jag var nyss på Ica och köpte en massa godsaker ;) Inte bara tårta då, jag hittade varmrökt lax och lite andra delikatesser :) Ska man lägga sina pengar på nåt så är god mat och upplevelser det bästa man kan göra.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-06-25 11:43:12 följande:
    Jag var nyss på Ica och köpte en massa godsaker ;) Inte bara tårta då, jag hittade varmrökt lax och lite andra delikatesser :) Ska man lägga sina pengar på nåt så är god mat och upplevelser det bästa man kan göra.
    Jo, det har du rätt i! . Jag tycker tex om att spendera pengar på andra och göra saker ihop. Behöver inte göra något särskilt egentligen. .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-06-25 11:47:00 följande:
    Jo, det har du rätt i! . Jag tycker tex om att spendera pengar på andra och göra saker ihop. Behöver inte göra något särskilt egentligen. .
    Det är i och för sig också väl spenderade pengar! :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-06-25 11:56:22 följande:

Med måtta förstås ;)

Jo, såklart! .
  • Aniiee
    Mortiscia80 skrev 2021-06-25 08:43:16 följande:

Glad midsommar allihop! :)

Glad midsommar. 
    -Are you the prey? -No, we are the hunters!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.