• Anonym (K)

    Inneboende får inte ha sex

    Inneboende kille hos en tjej.

    Hon tar hem killar då o då o har sex så det hörs.

    Om jag försöker ta hem en tjej så får jag inte.

    Hon vill inte ha en annan tjej här över natten o hon vill inte höra en annan tjej här ha sex.

    Det gör att jag inte får ta hem någon medans hon kör på fritt.

    Ok man kan försöka med bortamatch men det är inte alltid lika enkelt. Som kille förväntas man ofta ha ett ställe o ta tjejen till.

    Visst hon äger stället o får bestämma över det. Men känns ändå lite orättvist. Hur tar man upp sånt här? Har jag fel i mitt tänk?

  • Svar på tråden Inneboende får inte ha sex
  • Anonym (Anonym)

    Hennes hem, hennes regler. Du kan flytta om det inte passar. Å andra sidan ska man inte behöva inskränka sitt liv på det där sättet heller och det är vad du får försöka förklara för henne.

  • Anonym (förståeligt)

    Man får följa reglerna helt enkelt. Om man tar hem folk och tex de skulle förstöra något eller stjäla något blir man ju själv ansvarig och det blir en extra risk för värdinnan.
    Försök skaffa eget eller gå hem till tjejerna. Inte så trevligt att lyssna på andra hur som helst.

  • Anonym (Troligt)

    Ok hennes boende.

    Men troligt att TS skulle få lika hårda svar om könen var det omvända.

    Hade det varit en tjej som inte fick ligga så skulle här vimla av tips om hur hon ska göra för att få honom att förstå att hon också har behov av sex osv.

  • Anonym (ooo)

    Låter väl lite gammaldags men du får se dig om efter annat boende om det här inte funkar för dig. Du får väl följa med tjejen hem istället, så ni kan ha sex där? 

  • Anonym (ooo)
    Anonym (Troligt) skrev 2020-03-14 15:02:29 följande:

    Hade det varit en tjej som inte fick ligga så skulle här vimla av tips om hur hon ska göra för att få honom att förstå att hon också har behov av sex osv.


    Varför tror du det? 
  • Studentpappa

    Sätt dig utanför dörren och vrålrunka när hon har hemsläp. Dunka takten med huvudet i dörren.


    Ride it like you stole it
  • Anonym (Sex med värdinnan)

    Du kan väl stöta på din hyresvärdinna. Hon kanske vill ha sex med dig. 

  • Anonym (Troligt)
    Anonym (ooo) skrev 2020-03-14 16:08:14 följande:
    Varför tror du det? 
    Idag så är det PK att lyfta fram och hjälpa kvinnlig sexualitet och trycka tillbaka och hålla bort manlig sexualitet då den är farlig.
Svar på tråden Inneboende får inte ha sex