• Anonym (Orolig)

    Är jag tråkig i sängen?

    Mitt senaste förhållande tog slut mycket pga sexet. Jag har aldrig tyckt om oralsex, mannen får ge om han vill men jag tycker inte det är skönt, men att suga av klarar jag inte av, speciellt inte att få sperma i munnen. 

    Sedan ville han att jag skulle ha sexiga underkläder, skicka bilder då och då på mig själv, alltså sexiga bilder. Han började även messa att om jag rakade mig därnere (vilket jag hatar att göra) så skulle han slicka mig i timmar osv. Jag blev skitsur på honom, ska han bestämma att jag ska raka mig därnere, typiskt en till kille som bara tänker på sex. Men jag gillade honom ändå och vi blev tillsammans. Men det funkade inte i längden ändå.

    Alltså vem är det "fel" på här? Jag tycker att mitt ex var sexfixerad och bara tänkte på det. Jag vill inte att han bara är med mig för att få sex och avsugningar, då kan han gå till en hora. 

    Eller är det jag som är onormal? Ska ett förhållande vara så att man mer är KK än ett älskande par? Hade jag velat ha suga av och skicka sexiga bilder hade jag valt en KK för det ändamålet inte en partner som jag är kär i. 

  • Svar på tråden Är jag tråkig i sängen?
  • Anonym (ooo)

    Han kan givetvis inte alls bestämma över dig, din kropp, kläder osv.

    Sedan att du inte verkar gilla så mycket kring sex kanske är något du kan utveckla, för din egen skull alltså. Men det kan också vara så att du inte träffat den rätte och därmed har sex inte varit så himla fantastiskt för dig ?

    Men låter helt rätt att just ni två inte ska vara tillsammans mer. Jag hade också blivit trött om en kille tjatade på mig om saker som jag varit tydlig med att jag inte vill. 

  • Anonym (Orolig)
    Anonym (ooo) skrev 2020-03-15 09:48:47 följande:

    Han kan givetvis inte alls bestämma över dig, din kropp, kläder osv.

    Sedan att du inte verkar gilla så mycket kring sex kanske är något du kan utveckla, för din egen skull alltså. Men det kan också vara så att du inte träffat den rätte och därmed har sex inte varit så himla fantastiskt för dig ?

    Men låter helt rätt att just ni två inte ska vara tillsammans mer. Jag hade också blivit trött om en kille tjatade på mig om saker som jag varit tydlig med att jag inte vill. 


    Nej han kunde ju inte bestämma över mig, jag rakade mig till exempel inte, vilket gjorde att han inte kunde tända på mig direkt. 

    Hur börjar man tycka om något som man inte tycker om? Eller hur menar du? Träffat den rätta? Jo det har jag gjort tycker jag, mitt ex ex var jag ihop med 8 års tid och vi skulle gifta oss och så men tog slut pga andra saker. Ne att sex skulle vara fantastiskt har jag aldrig känt eller tyckt, mer att det är mysigt och lite skönt. Tycker folk att sex är fantastiskt? 
  • Anonym (Porrskadade kollar)

    Har råkat ut för det här. Pryda intelligenta utåt sett svärmorsdrömmar.

    Innanför fasaden visas det vara annat.

    De kräver oralsex och analsex. vilket är helt utanför normen vad gäller mig.Snusk.

    De objektifierar tjejer. De förstör oss. Våra själar och kroppar .

  • Anonym (Orolig)
    Anonym (Porrskadade kollar) skrev 2020-03-15 10:00:20 följande:

    Har råkat ut för det här. Pryda intelligenta utåt sett svärmorsdrömmar.

    Innanför fasaden visas det vara annat.

    De kräver oralsex och analsex. vilket är helt utanför normen vad gäller mig.Snusk.

    De objektifierar tjejer. De förstör oss. Våra själar och kroppar .


    Ja det är så sjukt! Liksom han är blyg, säger inte så mycket, har inte många vänner, trodde inte att han skulle vara snuskig, men visade sig något helt annat. 

    Samma sak med mitt ex ex, han var oskuld när jag träffade honom. Trodde inte han var intresserad av sex, men sen började han klaga på sexlivet, han ville ha sex i massa olika ställningar, flera gånger i veckan osv osv...
  • Anonym (Porrskadade kollar)
    Anonym (Orolig) skrev 2020-03-15 10:13:13 följande:

    Ja det är så sjukt! Liksom han är blyg, säger inte så mycket, har inte många vänner, trodde inte att han skulle vara snuskig, men visade sig något helt annat. 

    Samma sak med mitt ex ex, han var oskuld när jag träffade honom. Trodde inte han var intresserad av sex, men sen började han klaga på sexlivet, han ville ha sex i massa olika ställningar, flera gånger i veckan osv osv...


    Finns överhuvudtaget normala killar numer? Är 80-talist.
  • Anonym (Em)

    Du gillar inte oralsex, ja du är tråkig. Jag skulle faktiskt inte kunna tänka mig att inleda ett förhållande med en kille som inte ville slicka. Jo, de flesta tycker att sex är fantastiskt. Sexlivet är en viktig del av förhållandet, inte allt men viktigt. Annars kan man ju vara vänner istället. Det är viktigt att man matchar varandra sexuellt och har samma preferenser.

  • Anonym (Orolig)
    Anonym (Em) skrev 2020-03-15 10:17:10 följande:

    Du gillar inte oralsex, ja du är tråkig. Jag skulle faktiskt inte kunna tänka mig att inleda ett förhållande med en kille som inte ville slicka. Jo, de flesta tycker att sex är fantastiskt. Sexlivet är en viktig del av förhållandet, inte allt men viktigt. Annars kan man ju vara vänner istället. Det är viktigt att man matchar varandra sexuellt och har samma preferenser.


    Oj ok, inte vara tillsammans med någon du älskar för att han inte slickar? Snacka om ytligt. 

    På vilket sätt tycker du sex är fantastiskt? Säger du bara så eller tycker du verkligen så?
  • Anonym (Em)
    Anonym (Orolig) skrev 2020-03-15 10:19:48 följande:

    Oj ok, inte vara tillsammans med någon du älskar för att han inte slickar? Snacka om ytligt. 

    På vilket sätt tycker du sex är fantastiskt? Säger du bara så eller tycker du verkligen så?


    Håller inte alls med om att det är ytligt. Sex ger mig njutning på ett väldigt djupt plan, mer än något annat. Självklart säger jag inte bara att sex är fantastiskt, jag tycker verkligen det. Varför skulle jag säga så om jag inte tyckte så? Märkligt. Jag menar inte att allt sex är fantastiskt, om man inte matchar med sin sexpartner blir det lite sisådär. Men om man har en bra sexpartner som tycker om att ge det jag vill ha och vice versa så är det magiskt. Att vara tillsammans med någon som inte kan ge mig det vore att gå miste om något väldigt djupt, intimt och värdefullt.
  • Aikido

    Ganska slak blev jag bara av att läsa rubriken. Vågar inte fortsätta till inlägget då jag inte vill riskera ett permanent tillstånd (jävla tur jag inte särskrev).

  • Anonym (Orolig)
    Anonym (Em) skrev 2020-03-15 10:29:26 följande:
    Håller inte alls med om att det är ytligt. Sex ger mig njutning på ett väldigt djupt plan, mer än något annat. Självklart säger jag inte bara att sex är fantastiskt, jag tycker verkligen det. Varför skulle jag säga så om jag inte tyckte så? Märkligt. Jag menar inte att allt sex är fantastiskt, om man inte matchar med sin sexpartner blir det lite sisådär. Men om man har en bra sexpartner som tycker om att ge det jag vill ha och vice versa så är det magiskt. Att vara tillsammans med någon som inte kan ge mig det vore att gå miste om något väldigt djupt, intimt och värdefullt.
    Kan du utveckla varför du tycker det är så fantastiskt? Jag har bara velat ha det överstökat de gånger jag haft det, velat att killen ska komma så fort som möjligt så att man kan hitta på något roligare =)

    Så om du vill att han slickar men han inte vill, så ska han göra det ändå för att du vill det? 
Svar på tråden Är jag tråkig i sängen?