• Pengarpär

    Avtändningen på kokain

    Tjena! Blev en utekväll igår med lite näsgodis, har dock nu den värsta avtändningen jag varit med om mår verkligen katastrofalt! Skulle vara extremt tacksam för tips som kan få avtändningen att gå ner!

  • Svar på tråden Avtändningen på kokain
  • Pengarpär

    Har beställt hem kiviks päron dryck samt jokk tranbärdryck, hopps verkligen på att det kan hjälpa lite

  • Anonym (J)

    Är man dålig på att knarka får man leva med det.

  • Anonym (M)

    Fördelen med kokain är väl att man inte får avtändning (inte så mycket som du beskriver iaf.) du har inte råkat få i dig tjack?

  • Pengarpär
    Anonym (M) skrev 2020-03-15 16:41:30 följande:

    Fördelen med kokain är väl att man inte får avtändning (inte så mycket som du beskriver iaf.) du har inte råkat få i dig tjack?


    Har faktiskt ingen aning men spytt som ett djur idag och haft bland den värsta huvudvärken på länge. Har precis fått päron och tranbärs drycken och det börjar sakta lägga sig
  • Anonym (M)

    Du har garanterat fått i dig tjack, amfetamin alltså. Halsa 2-3 öl och ät en banan så kommer du må bra sen

  • Shameless

    Så märkligt, jag har aldrig mått så dåligt när jag har tagit kokain eller amfetamin, låter ju mer som en gammal hederlig bakfylla.

  • Anonym (omtänksam)

    Det är väl bra att du mår dåligt så kanske du slutar med skiten...risken är ju att du fastnar i drogträsket.....man kan få ångest och depression också vid avtändning...
    Det blir obalans i hjärnan bla. där dopaminet sitter hjärnans belöningshormon....då kan man få svårt att uppleva glädje, man känner sig låg.  
    Lätt och bli förälskad i droger, de medför säkert mycket positivt i början....men det är inte värt det.....
    Ta hand om dig!! 

Svar på tråden Avtändningen på kokain