• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • Johannus
    flygrl skrev 2020-05-03 14:37:39 följande:
    Ok, tack för infon. smile1.gif

Ragnar kan gärna få dra hem tycker jag och han får gärna ta Fabian med sig. :/
    Som sagt tycker jag dom rörde sig mer runt på ön längre tillbaka i Robinson-historian. Dom gjorde upptäcktsfärder, letade mat, jagade och så badade dom mer med. Nu verkar dom mest häcka runt lägerelden.

Micke är en skön figur som jag misstänker håller sig lite utanför skitsnacket och intrigerna genom focusera på matlagningen och att va sjysst mot alla.
    Julia hade armen om Christoffer, det la jag märke till. Kan det inte va så att hon är en allmänt go och kramig person som inte menar mer än att va vänskaplig med sitt kramande? Äh, jag vet inte...

Tack i efterskott! Hoppas du och alla andra haft en trevlig långhelg! smile1.gif

Håller med. Jag blev också rörd.
    Vi har inte firat påsk, inte firat Valborg. Alla dagar är likadana då vi inte kan göra nåt, bara ta promenader för att inte bli knäppa inomhus. Hoppas in för Gud att denna Corona tar slut någon gång så man vågar röra på sig ingen.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-03 20:06:42 följande:
    Nina är lite speciell
    Ja hon är speciell. Jag är riktigt trött på henne.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-03 20:18:05 följande:
    Vi har inte firat påsk, inte firat Valborg. Alla dagar är likadana då vi inte kan göra nåt, bara ta promenader för att inte bli knäppa inomhus. Hoppas in för Gud att denna Corona tar slut någon gång så man vågar röra på sig ingen.
    Det hoppas jag  med att den går över
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-03 20:18:37 följande:
    Ja hon är speciell. Jag är riktigt trött på henne.
    Samma här
Svar på tråden Robinson 2020