• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • flygrl
    Nandez skrev 2020-05-02 21:43:39 följande:

Ser fram emot i morgon

Samma här. Som vanligt!
  • flygrl

Spännande med öråd ikväll. Hoppas Fabian eller i andra hand Ragnar åker ut. Tycker särskilt Fabian men även Ragnar har en otrevlig attityd och jag skulle nog inte kunna se nån av dom som värdiga slutvinnare.

Jani är verkligen lite av en pajasfigur om än han verkar snäll. Komiskt med den där rappen (typ) dom klippt ihop av hans biktbåssnack och lite smålustigt när han tjuvstartade skattjakten.

Men i den tuffa tävlingen trodde jag nästan han skulle dö under löpningen pga hur han andades och rörde sig. :/

Jani va med i kvalificeringen för Sveriges mästerkock för typ 10 år sen. Rätten han lagade imponerade inte precis och han kom inte med. Här kan man se det:

Lite lustigt det där med Mickes symboler eller va det nu kallades. Hur många hade han egentligen hittat? Fejkade han att han knappt kunde räkna till 10 eller kan det verkligen va så? Han trollade iaf Fabian med det där och det va ju kul.

Starkt av Mattias hämta in Christoffers stora försprång i tävlingen och kunna vinna.

Tycker Julia och Kristallove visade att dom bryr sig om andra i hur dom hanterade breven. Rörande med brevet till Kristallove.

• flygrl
    Nandez skrev 2020-04-29 19:34:35 följande:

Dom är bra slitna

Jo, det är nog rätt tufft där på ön med matbrist, bristfällig hygien och pressad situation deltagarna emellan.
    Nandez skrev 2020-04-29 19:38:53 följande:

P är inte nådig

Bra att Piraya...ehh...Priya verkar ha genomskådat Fabian och Ragnar nu. Bättre hon håller sig till Kristalloves mfl. pakt.
    Nandez skrev 2020-04-30 19:20:22 följande:

Ja, Micke är mysig

Skönt att en sån person finns med i Robinson. Känns behaglig.
  • flygrl
    Johannus skrev 2020-04-29 20:40:55 följande:

Det var en liten notis i Hänt som Julia hade intervjuvats i och vad jag förstod så var båda singlar. Men vet inte.

Ok, tack för infon.
    Johannus skrev 2020-04-29 23:16:30 följande:

Ragnar börjar vara lite för jobbig nu efter att det blivit sammanslagning.

Alla är trötta och hungriga, men det borde det ha vetat redan innan om dem kollat programmet tidigare. Mat kommer inte att serveras fram och ska dem äta måste dem fiska för fiskeredskap har dem, men ingen försöker ens.  Alla kan gå runt och söka frukt för det har man sett att dem haft tidigare. Robinson är att försöka överleva och inte bara sitta och vänta på att maten serveras.

Ett stort eloge till Micke att han orkar försöka kocka mat åt alla gnälliga deltagare. Börjar nästan hoppas att han vinner hela Robinson även om jag gillar Kristove. (Kristallove) :)

Börjar mer och mer bli trött på Julia som vad jag tycker börjar klänga på alla killar som Kristove, Mattias, och nu senast i kväll Christoffer...Nåt som kanske bara jag lägger märke till.

Ragnar kan gärna få dra hem tycker jag och han får gärna ta Fabian med sig. :/

Som sagt tycker jag dom rörde sig mer runt på ön längre tillbaka i Robinson-historian. Dom gjorde upptäcktsfärder, letade mat, jagade och så badade dom mer med. Nu verkar dom mest häcka runt lägerelden.

Micke är en skön figur som jag misstänker håller sig lite utanför skitsnacket och intrigerna genom focusera på matlagningen och att va sjysst mot alla.

Julia hade armen om Christoffer, det la jag märke till. Kan det inte va så att hon är en allmänt go och kramig person som inte menar mer än att va vänskaplig med sitt kramande? Äh, jag vet inte...
    Johannus skrev 2020-04-30 19:30:47 följande:

Trevlig Valborg till er alla!

Nu hoppas vi det går bra i Robinson tävlingen.

Tack i efterskott! Hoppas du och alla andra haft en trevlig långhelg!
    Johannus skrev 2020-04-30 19:56:04 följande:

Rörande brev till Kristove, rörande bikter...till och med jag fick tårar i ögonen.

Håller med. Jag blev också rörd.
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-02 22:52:39 följande:
    Samma här. Som vanligt! smile1.gif
    Japp
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-03 14:13:46 följande:
    Spännande med öråd ikväll. Hoppas Fabian eller i andra hand Ragnar åker ut. Tycker särskilt Fabian men även Ragnar har en otrevlig attityd och jag skulle nog inte kunna se nån av dom som värdiga slutvinnare.

Jani är verkligen lite av en pajasfigur om än han verkar snäll. Komiskt med den där rappen (typ) dom klippt ihop av hans biktbåssnack och lite smålustigt när han tjuvstartade skattjakten. smile2.gif
    Men i den tuffa tävlingen trodde jag nästan han skulle dö under löpningen pga hur han andades och rörde sig. :/

Jani va med i kvalificeringen för Sveriges mästerkock för typ 10 år sen. Rätten han lagade imponerade inte precis och han kom inte med. Här kan man se det:

" target="_blank">

Lite lustigt det där med Mickes symboler eller va det nu kallades. Hur många hade han egentligen hittat? Fejkade han att han knappt kunde räkna till 10 eller kan det verkligen va så? Han trollade iaf Fabian med det där och det va ju kul. smile2.gif

Starkt av Mattias hämta in Christoffers stora försprång i tävlingen och kunna vinna.
    Tycker Julia och Kristallove visade att dom bryr sig om andra i hur dom hanterade breven. Rörande med brevet till Kristallove. smile1.gif
    Visste inte att Jani varit med i Mästerkocken,
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-03 14:22:55 följande:
    Jo, det är nog rätt tufft där på ön med matbrist, bristfällig hygien och pressad situation deltagarna emellan.

Bra att Piraya...ehh...Priya verkar ha genomskådat Fabian och Ragnar nu. Bättre hon håller sig till Kristalloves mfl. pakt. smile1.gif

Skönt att en sån person finns med i Robinson. Känns behaglig. smile1.gif
Svar på tråden Robinson 2020