• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-05 19:52:02 följande:
    Hade tagit kaffe
    Jag med alla gånger. Skulle inte klara en morgon utan kaffe utan att få huvudvärk och ingen skulle våga prata med mig.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-05 19:53:52 följande:
    Josefina lite girig
    Ja hon är girig hon hade kunnat dela med Prya och Mattias, men sur som hon var på Mattias så ville hon inte. Ok Mattias betedde sig dåligt efter tävlingen, men för guds skull ska man inte sura i dagar.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-05 19:57:01 följande:
    Ragnar dålig
    Ja undra vad som hänt honom eller har han sån hemlängtan att det tär på honom.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-05 21:28:28 följande:
    Jag med alla gånger. Skulle inte klara en morgon utan kaffe utan att få huvudvärk och ingen skulle våga prata med mig.
    Samma här, får en galen huvudvärk utan kaffe.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-05 21:30:08 följande:
    Ja hon är girig hon hade kunnat dela med Prya och Mattias, men sur som hon var på Mattias så ville hon inte. Ok Mattias betedde sig dåligt efter tävlingen, men för guds skull ska man inte sura i dagar.
    Eller hur
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-05 21:31:04 följande:
    Ja undra vad som hänt honom eller har han sån hemlängtan att det tär på honom.
    Vi får se i kväll.
  • flygrl

Fortsatt spänt bland deltagarna. Särskilt Ragnar, Fabian och Josefina är jobbiga och gnälliga och missunsamma. :/ Vilken kontrast mot såna som Kristallove, Micke och även Julia som jag tycker uppför sig balanserat och är sjyssta mot alla.

Även om jag väl höll på Kristallove att han skulle få va kvar som befälhavare kändes det ok att Mattias vann och fick ta över tillsammans med lite oväntade valet Priya. Priya har vart ganska anonym tidigare men har börjat märkas mer nu och jag gillar henne. Hon känns ganska rak och sa utan att va otrevlig till Ragnar att hon ogillade hans beteende.

Man märkte va Mattias längtade efter få äta sig mätt när han rörde ihop ris och tonfisk utan nån större tanke på smaker. Eller berodde det enbart på att han tydligen inte kan laga mat?

Det verkade iaf smaka befälhavaren och hans följeslagare.

Ragnar upptäckte lite för sent att hans stil inte gått hem hos alla och kanske är det så att han faktiskt vart omedveten om det och att han nu ville skärpa till sig. Fast charmoffensiven räckte inte och han röstades ut i örådet. Helt rätt imho.

Nu är det Fabian och Josefina jag hoppas åker ut framöver.

Lite kul när Mattias och Priya satte samman riktigt omaka par till tävlingen. Det rörde om lite men tyvärr kom Mattias och Priya själva näst sist. Stark insats däremot av Kristallove/Josefina och Christoffer/Jani. Kul att Jani äntligen fick glänsa lite!

Om det inte va mer än det vi tittare fick se av Mattias besvikelse efter tävlingsmissen kan jag verkligen inte förstå ffa Fabians och Josefinas attityd. Fan, dom flesta som idrottat har väl nån gång skrikit jävlar efter det gått dåligt på en tävling. Överdriven reaktion från Josefina och Fabian! Och dom som inte sa ett skit när Raymond gapade som fan. Ut med dom ffs!

Imponerande däremot hur sjysst Kristallove uppförde sig mot Josefina trots att hon knappast är hans favorit. Det inhandlades godsaker i kiosken. Jag hade deffo haft dom härliga biffarna som förstahandsval, inte toarullen. :P

Nina i Gränslandet blev snabbt kompis med Katarina som väl behöver nån att umgås med. Till Ninas födelsedag gjorde Cruise och Jonas chokladbollar. Säkert smaskigt när man levt mest på kassava...men undrar om grabbarna kunde tvätta händerna lite innan dom började knåda ihop smeten? :/

Modigt av Nina välja Cruise som tävlingsmotståndare istf Katarina. Respekt där!

Men skönt när hon åkte ut till slut. Cruise är en klippa.

• Nandez
    flygrl skrev 2020-05-06 19:26:42 följande:
    Fortsatt spänt bland deltagarna. Särskilt Ragnar, Fabian och Josefina är jobbiga och gnälliga och missunsamma. :/ Vilken kontrast mot såna som Kristallove, Micke och även Julia som jag tycker uppför sig balanserat och är sjyssta mot alla. smile1.gif

Även om jag väl höll på Kristallove att han skulle få va kvar som befälhavare kändes det ok att Mattias vann och fick ta över tillsammans med lite oväntade valet Priya. Priya har vart ganska anonym tidigare men har börjat märkas mer nu och jag gillar henne. Hon känns ganska rak och sa utan att va otrevlig till Ragnar att hon ogillade hans beteende. smile1.gif

Man märkte va Mattias längtade efter få äta sig mätt när han rörde ihop ris och tonfisk utan nån större tanke på smaker. Eller berodde det enbart på att han tydligen inte kan laga mat? smile2.gif
    Det verkade iaf smaka befälhavaren och hans följeslagare. smile1.gif

Ragnar upptäckte lite för sent att hans stil inte gått hem hos alla och kanske är det så att han faktiskt vart omedveten om det och att han nu ville skärpa till sig. Fast charmoffensiven räckte inte och han röstades ut i örådet. Helt rätt imho.
    Nu är det Fabian och Josefina jag hoppas åker ut framöver.

Lite kul när Mattias och Priya satte samman riktigt omaka par till tävlingen. Det rörde om lite men tyvärr kom Mattias och Priya själva näst sist. Stark insats däremot av Kristallove/Josefina och Christoffer/Jani. Kul att Jani äntligen fick glänsa lite! smile1.gif

Om det inte va mer än det vi tittare fick se av Mattias besvikelse efter tävlingsmissen kan jag verkligen inte förstå ffa Fabians och Josefinas attityd. Fan, dom flesta som idrottat har väl nån gång skrikit jävlar efter det gått dåligt på en tävling. Överdriven reaktion från Josefina och Fabian! Och dom som inte sa ett skit när Raymond gapade som fan. Ut med dom ffs! smile8.gif

Imponerande däremot hur sjysst Kristallove uppförde sig mot Josefina trots att hon knappast är hans favorit. Det inhandlades godsaker i kiosken. Jag hade deffo haft dom härliga biffarna som förstahandsval, inte toarullen. :P

Nina i Gränslandet blev snabbt kompis med Katarina som väl behöver nån att umgås med. Till Ninas födelsedag gjorde Cruise och Jonas chokladbollar. Säkert smaskigt när man levt mest på kassava...men undrar om grabbarna kunde tvätta händerna lite innan dom började knåda ihop smeten? :/ smile1.gif

Modigt av Nina välja Cruise som tävlingsmotståndare istf Katarina. Respekt där!
    Men skönt när hon åkte ut till slut. Cruise är en klippa. smile1.gif
    Dina sammanfattningar är bra

Uppskattas
Svar på tråden Robinson 2020