Robinson 2020
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
Vi har inte firat påsk, inte firat Valborg. Alla dagar är likadana då vi inte kan göra nåt, bara ta promenader för att inte bli knäppa inomhus. Hoppas in för Gud att denna Corona tar slut någon gång så man vågar röra på sig ingen.
Ja hon är speciell. Jag är riktigt trött på henne.
Hon vill visa sig stark, men jag hoppas hon åker nu ut.
Hur kan dom gilla kokosbollar då dem har ätit kokos hela tiden?
Jag var orolig att Cruise inte skulle få elden att brinna. Huh!
Usch så gnällig och avundsjuk Ragnar är....Fy!
Tyckte det lät så löjligt när Ragnar sa att han inte ville höra nåt om breven hemifrån. Blä! Det andra har fått brev, men ännu inte i handen. Så jädrans barnsligt för ingen annan sa nåt sånt. Tyckte synd om Micke som ville visa sina barns bilder så drog Ragnar ner hela glädjen.
Ut med Ragnar.
Ja det var bra att Mattias gav vita handen till Kristove.
Det börjar vara många som man vill ska ut ur Robinson, men undrar om alla som åker ut hamnar på Gränslandet eller om den bara pågår ett tag till.
Mattias är en dålig förlorare, det har han visat förut. Hoppas det går över snabbt :)
Prya börjar jag gilla mer och mer, men blir det pakter kan alla vända sig och bli gnälliga.
Ja det går att fånga fisk när man har nät om man bara orkar...Julia och Kristove orkade inte fiska.
Jag med alla gånger. Skulle inte klara en morgon utan kaffe utan att få huvudvärk och ingen skulle våga prata med mig.
Ja hon är girig hon hade kunnat dela med Prya och Mattias, men sur som hon var på Mattias så ville hon inte. Ok Mattias betedde sig dåligt efter tävlingen, men för guds skull ska man inte sura i dagar.
Jag hade nog öedragit pärlsocker där.
Men det gör jag å andra sidan alltid. *S*
Jag tycker Ragnar har blivit så gnällig. Och Fabian verkar mest skryta om sin egen förträfflighet.
Ja.verkligen! Det är klart det är jobbigt att vara utan mat och brist på sömn osv.
Men alla är ju i samma situation. Men ingen annan gnäller lika mycket som honom.
Jag börjar gilla Mattias mer och mer.
Inte var det vackert i alla fall.
Det förstår jag med.
Men vad Fabian gnäller på honom.
För deras eget bästa för om jag inte får kaffe då är det ingen ide att prata med mig.Jag tycker Ragnar har blivit så gnällig. Och Fabian verkar mest skryta om sin egen förträfflighet.
Jag börjar gilla Mattias mer och mer.
Det förstår jag med.
Men vad Fabian gnäller på honom.
För deras eget bästa för om jag inte får kaffe då är det ingen ide att prata med mig.