Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2020

flygrl skrev 2020-04-19 13:56:06 följande:
    Håller med.

Nu har jag specialstuderat den där sekvensen gång på gång och det är ju nåt djur där i bakgrunden men jag tycker det är svårt avgöra om det är en katt eller nåt annat djur. Finns också vilda kattarter som liknar vanliga katter aka våra tama katter så det kan varit en sån med. Men visst det kanske finns bofasta människor längre bort på ön som också har katter.

Förresten skulle ju den där katten du hade en gång som fångade fisk vart perfekt som husdjur i Robinson. Den hade gjort succé! Mjau! smile2.gif

Ja, en översittare/mobbare som Raymond skapar dålig stämning, gör folk osäkra och drar ner hela laget. Jag med hoppas att Christoffer kör på Claras linje att försöka få ut Raymond i örådet. Och att Raymonds pakt spricker och att han inte lyckas bli immun. Det behövs en perfekt storm för att få ut Raymond.
    Glad Kanske det är en katt som kan fiska som min katt gjorde.
    Enligt vad vi kollade upp Fitji ön där Robinson spelats in så finns det boende på ön och jag har för mig att efterförra årets Robinson så var det ett program som hette bakom kulisserna och där kom det fram att bara 1 km från deltagarna så är det bebodd. Lokal människorna ser till att deltagarna inte äter nåt giftigt och talar om vilken fisk som är ätbar. Lokalbefolkningen vaktar även deltagarna att inga farliga djur kommer i närheten av dem.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-19 20:09:55 följande:
    Det ser riktigt mysigt ut i Gränslandet
    Gränslandet är fint och gott om fisk finns det också. 
    Killarna mår bra där.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-19 21:13:58 följande:
    Ha, ha, Katarina
    Tror nog att Anders blev ställd när Katarina började be sin bön :)
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-19 21:14:27 följande:
    Katarina till Gränslandet
    Ja det blev hon till gränslandet och blir det tävling där så åker hon ganska fort ut, men sen kan det vara någon tävling som passar henne.
  • Johannus

Alltså den nya killen kan jag inte med heller. 
    Inte heller med Nina.

Hoppas alla andra röstar på Raymond.

• Johannus
    Nandez skrev 2020-04-19 21:40:12 följande:
    Undrar vem dom valde
    Jag hoppas att dem inte valde Mattias för dom pratade om honom innan dem skrev ner.

Ingen av dem sa nåt om Raymond med tanke på att när Raymond var i deras lag gillade dem inte honom.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-19 21:36:36 följande:
    Hade inte fixa att äta larver
    Inte jag heller hade kunnat äta larver. Blää, men starkt gjort av dem.
  • Johannus
    molly50 skrev 2020-04-19 21:45:27 följande:
    Jag hoppas mest på att Raymond eller Nina åker ikväll.
    Har svårast för de två.
    Det hoppas jag med, men om Christoffer får bestämma så kommer dem att rösta ut Josefin.
Svar på tråden Robinson 2020