Robinson 2020
flygrl skrev 2020-04-19 13:56:06 följande:
Håller med.Nu har jag specialstuderat den där sekvensen gång på gång och det är ju nåt djur där i bakgrunden men jag tycker det är svårt avgöra om det är en katt eller nåt annat djur. Finns också vilda kattarter som liknar vanliga katter aka våra tama katter så det kan varit en sån med. Men visst det kanske finns bofasta människor längre bort på ön som också har katter.
Förresten skulle ju den där katten du hade en gång som fångade fisk vart perfekt som husdjur i Robinson. Den hade gjort succé! Mjau!
Ja, en översittare/mobbare som Raymond skapar dålig stämning, gör folk osäkra och drar ner hela laget. Jag med hoppas att Christoffer kör på Claras linje att försöka få ut Raymond i örådet. Och att Raymonds pakt spricker och att han inte lyckas bli immun. Det behövs en perfekt storm för att få ut Raymond.
Kanske det är en katt som kan fiska som min katt gjorde.Enligt vad vi kollade upp Fitji ön där Robinson spelats in så finns det boende på ön och jag har för mig att efterförra årets Robinson så var det ett program som hette bakom kulisserna och där kom det fram att bara 1 km från deltagarna så är det bebodd. Lokal människorna ser till att deltagarna inte äter nåt giftigt och talar om vilken fisk som är ätbar. Lokalbefolkningen vaktar även deltagarna att inga farliga djur kommer i närheten av dem.