Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2020

Nandez skrev 2020-04-21 19:57:17 följande:
    Kristove kan inte ha sett Robinson tidigare
    Varför tror du att han inte skulle ha sett Robinson tidigare?

Ok jag tyckte han valde fel person till Maktens Boning, men tänker som Julia att han ville få reda på hur det varit i det andra laget. Dock fel då Klara har varit så kort stund i lag Nord så det hade varit bättre att välja antingen Micke eller Mattias. Vet inte hur Klara heller är för jag har inte fått någon som helst klarhet om henne.
  • Johannus
    flygrl skrev 2020-04-22 17:51:13 följande:
    Jag förstår. Tänkte bara det hade vart helt underbart få se den lilla fiskarkatten, kattälskare som jag är. Tycker det är en helt fantastisk historia. smile1.gif
    Ja det hade varit kul om jag haft bilderna. Vet inte när jag kan åka till mina hemtrakter på grund av det som råder i landet.

Kan säga att där jag är uppväxt så har vi älven på ena sidan av huset och på andra sidan en sjö lite längre bort. Och det var högvatten på våren så gäddorna hamnade på ängar så katten tog nog där gäddan. Kul var att katten orkade dra den upp till huset vid trappan för den var inte så liten den fisken.

Sen är det kul att du lagt det i ditt minne :)
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-22 19:37:21 följande:
    Hela gänget samlat
    Jag tycker det är bra av Kristove att vilja ta ett snack med alla om detta djävla paktande. En som paktar är Josefin och ja jag har blivit less på henne med.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-22 19:55:46 följande:
    Fabian vann
    Det blir Fabian mot Kristove. Jag hoppas Kritsove vinner.
  • Johannus

Vet inte egentligen vad som är sant o och osant. Alla ska ju kämpa för sig själva.

• Johannus
    Nandez skrev 2020-04-23 19:50:22 följande:
    Ragnar hälsar på Maktens bboning
    Varför har Ragnar stått utanför Maktens boning i vad han sa 6 timmar?
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-26 20:09:13 följande:
    Tur att man vet hur det slutar i tävlingen smile1.gif
    Nä säg inget hur tävlingen slutar eftersom jag inte hinner kolla på play. Jobbar sena kvällar och orkar inte titta när jag väl är på rummet.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-26 20:57:07 följande:
    Härligt att Cruise vann
    Ja det var härligt att Cruise vann. Äntligen är Raymond ute.
  • Johannus

Jag hoppas att Nina åker, men hon hamnar på Gränslandet. Vill även att Christoffer åker, men han kan bli jobbig på Gränslandet om inte Jonas slår ut han.

Svar på tråden Robinson 2020