Robinson 2020
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
Jani verkade vara omtyckt
Jani åkte ut...nå vi får hoppas att Christoffer åker i morgon.
Jani åkte ut...nå vi får hoppas att Christoffer åker i morgon.
Alltmer pressat i Robinson redan innan finalveckan inleddes. Kristove fick svarta handen i lyckohjulet men kunde genom stark insats i den tuffa immunitetstävlingen bli immun och när sen Christoffer besegrade Kristove i duellen om Maktens boning gav det immunitet åt både honom, Clara och Julia. Det gjorde att både Ragnar och Fabian kunde röstas ut i örådet. Skönt! Äntligen är hela det där dryga gänget med Nina, Josefina, Fabian, Ragnar och även Raymond slutgiltigt borta.
Men nu gäller det ju få ut Christoffer i första hand och sen Clara. Christoffer blir svår då han fått ett starkt grepp om gruppen och dessutom är stark i tävlingar. Han har också alltmer lierat sig med Psyk-Ove.
Jag ogillade verkligen Christoffers försök tysta Mattias som efter sin återkomst från Gränslandet självklart ville reda ut va Kristove påstått om honom. Återigen kan jag bara säga fy fan va glad jag är att inte själv behöva va med där på Robinsonön. :/ Skönt att iaf Priya backar upp Mattias lite grann.
Starkt av Mattias att lyckas besegra Jonas i Gränslandet-finalen. Det unnade jag honom verkligen. Roligt också att Mattias och Katarina va så vänskapliga med varandra.
Finalveckans första tävling blev en hård fajt om överlevnad. Christoffer inte oväntat vinnare men flera av mina favoriter fick kämpa hårt för sina flaggor, nämligen Mattias och Julia. Det blev en tuff duell mellan Julia och Jani på slutet och även om jag gladdes över att Julia kunde ta flaggan gjorde det lite ont att se Jani slås ut trots hans kämpainsats. Jani va en skön typ på sitt eget lite udda vis och gav ett sjysst intryck.
Bra sammanfattning. Jag har inte sett att du spoilat Gränslandet.
Så sant att alla är sjg själv närmast, men jag retar mig fortfarande på att Krisove gick så hårt på mot Mattias. Kan inte släppa det. Kristove var bra fram till dess, men jag blev som rädd för hur han egentligen är.
Bra sagt av Micke..Bra när vi delar...Hoppas Kristove känner sig skamsen.
Jag blir inte glad på Kristove förrän han bett om ursäkt för Mattias. Och förklarat sig.
Ja Clara tänker bra, men om Julia, Prya, Kristove, Christoffer och Clara paktar i hop då ryker Fabian eller någon som kommer in från Gränslandet.
Börjar mer och mer hoppas att Micke vinner hela Robinson.
Jag håller med Julia att Clara och Christoffer har kommit senare och ska röstas ut.
Hoppas Mattias går vidare så han får ta itu med snacket om pengarna som han skulle ha lovat tlll Kristove. Har läst om det tidigare på FB, men det är så att det är Kristove som jag fattade det som ljugit om detta, eller ändrat på vad som sagts dem emellan.
Kristove har verkligen sjunkit i mina ögon han som var min idol i början.
Härligt nu är Mattias tillbaka....Kan tänka mig att Kristove kommer nog få LÅNG näsa när Mattias kommer till Robinson.
Jag är Norrlänning, men fy för surströmming.
Alltid intressant att läsa dina inolägg
![]()
Priya ber om ursäkt
Dom är vänner igen
Jani bygger sina datorer
Gillar inte dom
Clara trodde nog att hon skulle bli vald
Vad fjantig Ragnar är
Bara Katarina som har tre poäng
Träff igen på Katarina
Katarina vann
Mattias vann, så glad över det
Trist med Kristoves fulspel
Micke är så söt med sina tandgluggar
Vad dom har gått ner i vikt
Christoffer hade ju räknat ut detta
Gillar inte Christoffer och Clara
Ska bli intressant att se Mattias konfronterar Kristove
Hade hellre sett att Christoffer hade åkt ut
Patetiska Christoffer och kristove
Oj, vilken infekterad fot som Julia har
Jani verkade vara omtyckt
Hon lär få skavsår i öronen. *S*
Ja,fy vilken människa.
Klagar på Mattias och tycker att han ska växa upp.
Men vem är det som egentligen borde växa upp och sluta gnälla?
Samma här.Han börjar klaga på Mattias igen och anklagar honom för att ta ner stämningen i lägret.
När det han gör är att försvara sig mot Kristoves skitsnack.
Så...nu hoppas jag kunna somna igen...over & out!