• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • molly50
    Johannus skrev 2020-05-18 21:51:37 följande:
    Christoffer visa som ingen glädje över att andra vinner. Han tar alla tävlingar på blodigaste allvar. och han ser aldrig glad ut utan mer arg och irriterad. Nej jag önskar inte att han vinner eller klara. 
    Exakt! Och så har han blivit styv i korken.
    Jag har inget emot Clara,men jag gillar inte att hon svansar efter Christoffer.
  • molly50
    flygrl skrev 2020-05-19 04:41:22 följande:
    molly50 skrev 2020-05-17 20:12:56 följande:

Ja,fy vilken människa.

Klagar på Mattias och tycker att han ska växa upp.

Men vem är det som egentligen borde växa upp och sluta gnälla?

Patetiskt att se! :/Exakt! Hoppas Mattias kan kämpa sig vidare trots det motstånd han möter från Christoffer mfl.
    Ja,verkligen! 

Ja,det hoppas verkligen jag med. Vill ha ut Christoffer och Kristove nu! 
    Jag vet inte vad de har emot Mattias,men tycker det var totalt onödigt av Christofer att läxa upp honom nr han bara ville ha upprättelse.

Jag gillade Jani och blev nästan rörd av hans tal till de andra när han åkte ut.
    Maken brukar kalla honom Iprenmannen då han tycker att han låter som honom. 
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-18 19:57:53 följande:
    Jani åkte ut...nå vi får hoppas att Christoffer åker i morgon.
    Man kan ju hoppas
  • Nandez
    molly50 skrev 2020-05-18 20:24:30 följande:
    Det hoppas jag med. Är så trött på honom nu.
    Ja, man är urless på honom
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-18 21:47:12 följande:
    ja Jani var omtyck för han pakta inte, pratade inte illa om någon utan gjorde bara som han blev tillsagt. Han åkte ur på grund av en tävling inte för att någon ogilla honom.
    Japp, så var det
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-18 21:51:37 följande:
    Christoffer visa som ingen glädje över att andra vinner. Han tar alla tävlingar på blodigaste allvar. och han ser aldrig glad ut utan mer arg och irriterad. Nej jag önskar inte att han vinner eller klara. 
    Hoppas samma sak
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-19 02:47:54 följande:
    Alltmer pressat i Robinson redan innan finalveckan inleddes. Kristove fick svarta handen i lyckohjulet men kunde genom stark insats i den tuffa immunitetstävlingen bli immun och när sen Christoffer besegrade Kristove i duellen om Maktens boning gav det immunitet åt både honom, Clara och Julia. Det gjorde att både Ragnar och Fabian kunde röstas ut i örådet. Skönt! Äntligen är hela det där dryga gänget med Nina, Josefina, Fabian, Ragnar och även Raymond slutgiltigt borta. smile1.gif

Men nu gäller det ju få ut Christoffer i första hand och sen Clara. Christoffer blir svår då han fått ett starkt grepp om gruppen och dessutom är stark i tävlingar. Han har också alltmer lierat sig med Psyk-Ove.

Jag ogillade verkligen Christoffers försök tysta Mattias som efter sin återkomst från Gränslandet självklart ville reda ut va Kristove påstått om honom. Återigen kan jag bara säga fy fan va glad jag är att inte själv behöva va med där på Robinsonön. :/ Skönt att iaf Priya backar upp Mattias lite grann.

Starkt av Mattias att lyckas besegra Jonas i Gränslandet-finalen. Det unnade jag honom verkligen. Roligt också att Mattias och Katarina va så vänskapliga med varandra. smile1.gif

Finalveckans första tävling blev en hård fajt om överlevnad. Christoffer inte oväntat vinnare men flera av mina favoriter fick kämpa hårt för sina flaggor, nämligen Mattias och Julia. Det blev en tuff duell mellan Julia och Jani på slutet och även om jag gladdes över att Julia kunde ta flaggan gjorde det lite ont att se Jani slås ut trots hans kämpainsats. Jani va en skön typ på sitt eget lite udda vis och gav ett sjysst intryck.
    Tummen upp
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-19 04:29:53 följande:
    Tack! smile1.gif

Gick lite väl enkelt det där men Priya klarade/orkade väl inte riktigt ta konflikten med Psyk-Ove och va glad få det ur världen. Antar jag.

Han är väldigt bra på det där och undervisar i sånt på teknisk högskola (KTH?).

Nä, dags dom åker ut nu.

Eller så va hon införstådd med att det va en del av deras taktik att stärka relationen med Psyk-Ove och därmed pakten.

Verkligen.

Katarina va klart bäst i en väldigt svår tävling. Imponerande faktiskt. smile1.gif

Skönt! smile1.gif

Ja, det kunde man vart utan. :/

Usch, jag ryser varje gång jag ser gluggarna och tänker på dom blodiga tänderna som satt kvar i köttbiten. Tycker det va jobbigt att det hände. :/
    I övrigt är Micke absolut gullig! smile1.gif

Ja, skönt för vissa, mindre skönt för andra. Jag förstod Ragnars resonemang där.

Han är väldigt kroppsmedveten och har säkert koll på varenda kalori han stoppar i sig.

I sig som personer kan jag tänka mig dom är helt ok men här i Robinson resonerar och agerar dom på tvärs med mina intressen. Ogillar starkt hur Christoffer läxar upp Mattias när han enbart försöker rentvå sig från fula påhopp. :/

Ja, men det gick väl tyvärr inte så bra utan vändes direkt mot honom igen. Allt Mattias gör eller säger är per definition fel enligt somliga. smile4.gif

Jag tyckte det va skönt att Fabian äntligen åkte ut men med tanke på Christoffers maktposition i gruppen hade det kanske vart bättre få ut honom. Men förhoppningsvis är det snart hans tur få lämna.

Eller hur?! :/

Hoppas hon inte blir så dålig att hon måste lämna Robinson pga det eller att det sinkar henne för mycket i kommande tävlingar.

Jag gillade honom också. smile1.gif
  • Nandez
    molly50 skrev 2020-05-19 08:30:25 följande:
    Ja,verkligen! 

Ja,det hoppas verkligen jag med. Vill ha ut Christoffer och Kristove nu! 
    Jag vet inte vad de har emot Mattias,men tycker det var totalt onödigt av Christofer att läxa upp honom nr han bara ville ha upprättelse.

Jag gillade Jani och blev nästan rörd av hans tal till de andra när han åkte ut.
    Maken brukar kalla honom Iprenmannen då han tycker att han låter som honom.  smile2.gif
    Ja, dom kan åka
Svar på tråden Robinson 2020