flygrl skrev 2020-05-19 04:29:53 följande:
Tack!
Gick lite väl enkelt det där men Priya klarade/orkade väl inte riktigt ta konflikten med Psyk-Ove och va glad få det ur världen. Antar jag.
Han är väldigt bra på det där och undervisar i sånt på teknisk högskola (KTH?).
Nä, dags dom åker ut nu.
Eller så va hon införstådd med att det va en del av deras taktik att stärka relationen med Psyk-Ove och därmed pakten.
Verkligen.
Katarina va klart bäst i en väldigt svår tävling. Imponerande faktiskt.
Skönt!
Ja, det kunde man vart utan. :/
Usch, jag ryser varje gång jag ser gluggarna och tänker på dom blodiga tänderna som satt kvar i köttbiten. Tycker det va jobbigt att det hände. :/
I övrigt är Micke absolut gullig!
Ja, skönt för vissa, mindre skönt för andra. Jag förstod Ragnars resonemang där.
Han är väldigt kroppsmedveten och har säkert koll på varenda kalori han stoppar i sig.
I sig som personer kan jag tänka mig dom är helt ok men här i Robinson resonerar och agerar dom på tvärs med mina intressen. Ogillar starkt hur Christoffer läxar upp Mattias när han enbart försöker rentvå sig från fula påhopp. :/
Ja, men det gick väl tyvärr inte så bra utan vändes direkt mot honom igen. Allt Mattias gör eller säger är per definition fel enligt somliga.
Jag tyckte det va skönt att Fabian äntligen åkte ut men med tanke på Christoffers maktposition i gruppen hade det kanske vart bättre få ut honom. Men förhoppningsvis är det snart hans tur få lämna.
Eller hur?! :/
Hoppas hon inte blir så dålig att hon måste lämna Robinson pga det eller att det sinkar henne för mycket i kommande tävlingar.
Jag gillade honom också.