• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • flygrl
    Johannus skrev 2020-05-22 18:54:43 följande:

Jag tror inte att Christoffer ens haft tanken att dela pengarna med Clara och Micke. Han verkar inte vara den sorten utan det jag ser i han är (Jag är bäst) tror inte ens han skulle kunna dela med Clara oavsett att dem är nära vänner.

Fast att splitta prissumman behöver ju inte handla enbart eller alls om va snäll utan kan va ett sätt att binda ihop en pakt iom alla då har ekonomiskt intresse i att hjälpa varandra vidare. Att rösta rätt i öråd t.ex. Man behöver ju inte heller dela jämnt utan vinnaren kanske får 70% medans tvåan och trean får 15% var. Typ.
  • flygrl
    Nandez skrev 2020-05-22 19:39:51 följande:

Tråkigt att det snart är slut

Verkligen!
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-22 19:53:11 följande:
    Fast att splitta prissumman behöver ju inte handla enbart eller alls om va snäll utan kan va ett sätt att binda ihop en pakt iom alla då har ekonomiskt intresse i att hjälpa varandra vidare. Att rösta rätt i öråd t.ex. Man behöver ju inte heller dela jämnt utan vinnaren kanske får 70% medans tvåan och trean får 15% var. Typ.
    Så kan det vara.
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-22 19:54:39 följande:
    Verkligen! smile4.gif
    Ja, det blir tomt
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-22 19:39:51 följande:
    Tråkigt att det snart är slut smile4.gif
    Ja det är tråkigt när det är slut, men läste om att ett nytt Robinson ska spelas in nästa år.

Du skrev om Robinson Australia...Går den bara på play för jag hittar ingen kanal till denna program.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-22 21:13:06 följande:
    Ja det är tråkigt när det är slut, men läste om att ett nytt Robinson ska spelas in nästa år.

Du skrev om Robinson Australia...Går den bara på play för jag hittar ingen kanal till denna program.
    Spönnande med nästa Robinson

Vi tittar på tv4 play.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-23 16:27:59 följande:
    Spönnande med nästa Robinson smile1.gif

Vi tittar på tv4 play.
    Jag förstod att Robinson Australien är på Play....har inte som tid att titta på play eftersom jag jobbar till 21.00-21.30 då det blir sent för mig.
  • molly50
    Johannus skrev 2020-05-22 19:32:41 följande:
    Hade Micke tänkt på sig själv i final då hade han inte röstat på Mattias utan på Christoffer.
    Nu hoppas jag bara att någon/nåt  räddar Priya och Micke så dem går i final och där hoppas jag innerligt att Priya vinner. Hade velat att Micke vinner, men han sjönk efter röstningen mot Mattias.
    Jag håller med dig,
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-23 20:19:55 följande:
    Jag förstod att Robinson Australien är på Play....har inte som tid att titta på play eftersom jag jobbar till 21.00-21.30 då det blir sent för mig.
    Man kan ju titta vilken tid som helst.
Svar på tråden Robinson 2020