• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • molly50
    flygrl skrev 2020-05-21 13:30:56 följande:
    Att Anders och produktionen inte ingrep mot Christoffers siffer-viskande till Micke måste ju betyda att det inte är mot reglerna göra så. Fast å andra sidan sa dom heller inget om att Jonas inte hade benen i 90 grader i den där jägarvila-tävlingen för länge sen. Jonas som ju iofs va fysiskt stark hade stor fördel av kunna sitta som han gjorde. :/

Jag vet att du inte tycker illa om Micke...

Kan det inte va så att Micke faktiskt sett andra sidor av Christoffer där på ön än vi?

Jag tror absolut Christoffer också har bra sidor och ser honom inte som nån psykopat även om han nu agerar på ett sätt jag inte gillar där på ön.

Sen kanske inte Micke hajade att Christoffers teaterviskning också kan ha vart en taktisk grej för att få ut Mattias och dessutom stärka stödet från Micke.
    molly50 skrev 2020-05-20 19:48:06 följande:

Ja,verkligen! Mattias ellr Priya i alla fall.

Jag tycker Micke sjönk litegrann i mina ögon när han verkar alliera sig ed Christoffer och Clara.

Som sagt kan det inte va så att Micke sett andra sidor av Christoffer och Clara än dom vi ser och stör oss på?Det verkade ju i slutet av gårdagens avsnitt som att en sån möjlighet kanske öppnar sig i kvällens avsnitt. Hoppas hoppas!
    Det kan säkert vara så.
    Men jag håller med om det du skrev att det vore på sin plats med ett klargörande från Anders om vilka regler som gäller.

Nej,jag ser ju hellre honom som vinnare än Christoffer i alla fall.

Det kan absolut vara så att han har sett andra sidor av Christoffer än vad vi har.
    Men det man får se är ju tillräckligt för att man ska störa sig på honom och vilja ha ut honom.
    Gärna Clara också.

Ja,det hoppas verkligen jag med.
  • flygrl
    Nandez skrev 2020-05-21 17:32:24 följande:

Rädd att det blir så.

Öråd i kväll

Ja, spännande. Och vi håller tummarna för Mattias (och Priya)!
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-21 17:43:22 följande:
    Ja, spännande. Och vi håller tummarna för Mattias (och Priya)! smile1.gif
    Japp, det gör vi
  • flygrl
    molly50 skrev 2020-05-21 17:41:41 följande:

Det kan säkert vara så.

Men jag håller med om det du skrev att det vore på sin plats med ett klargörande från Anders om vilka regler som gäller.

Nej,jag ser ju hellre honom som vinnare än Christoffer i alla fall.

Det kan absolut vara så att han har sett andra sidor av Christoffer än vad vi har.

Men det man får se är ju tillräckligt för att man ska störa sig på honom och vilja ha ut honom.

Gärna Clara också.

Ja,det hoppas verkligen jag med.

Jag vill absolut ha ut både Christoffer och Clara. Dom ska INTE vinna årets Robinson. No way!

I första hand vill jag nog att Mattias tar hem alltihop, i andra hand Priya och i tredje hand Micke.

Hoppas Mattias överlever kvällen!
  • molly50
    flygrl skrev 2020-05-21 17:50:13 följande:
    Jag vill absolut ha ut både Christoffer och Clara. Dom ska INTE vinna årets Robinson. No way!

I första hand vill jag nog att Mattias tar hem alltihop, i andra hand Priya och i tredje hand Micke.

Hoppas Mattias överlever kvällen!
    Ja,samma här.
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-21 17:50:13 följande:
    I första hand vill jag nog att Mattias tar hem alltihop, i andra hand Priya och i tredje hand Micke. smile1.gif

Hoppas Mattias överlever kvällen! smile3.gif
    Jag känner som dig
Svar på tråden Robinson 2020