Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Jag har snart ingen som jag vill ska vinna då jag börjar bli irriterad på alla.

Kanske att jag skulle vela att Prya vinner.

Om inte Kristove ändrar sig i kväll och lyssnar på Julia så då hoppas jag att han snart åker ut. Men blir så arg eftersom jag gillade honom från dag ett och så förändrades han på ett handslag. GrrrrrrrDemon

• Johannus
    Nandez skrev 2020-05-10 21:39:03 följande:
    Tror inte på vad Kristove säger
    Kristove blir arg när Mattias säger att det är ryggradslöst! Vad sa Kristove åt Mattias när han argumenterade???
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-10 21:41:11 följande:
    Gillar inte Maktens boning
    Nej inte jag heller för det är där allt paktande går att göra....Aldrig tidigare har så många besökt Maktens Boning som i kvällens avsnitt. 

Josefina var också tvungen att gå be om hjälp av Christoffer och Clara, Och det gjorde även , Kristove, Jani...Nä fy.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-10 21:43:15 följande:
    Kristove påstår att inte PMS existerar, ha, ha, så korkat
    Typiskt man att säga nåt så dumt.
  • Johannus

Må gudarna se till att Mattias inte röstas ut. Men blir svårt med bara Julia och Prya.

• Johannus
    Nandez skrev 2020-05-10 21:58:25 följande:
    Båda ska till Gränslandet
    Det var kul att Mattias kom till Gränslandet. Josefina hade kunnat åka ut på en gång.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-10 21:57:32 följande:
    Kristoves flin där
    Ja fy fasen för hans flin, men hoppas han sitter löst nästa vecka.
  • Johannus
    molly50 skrev 2020-05-10 22:02:03 följande:
    Håller med dig där.

Ja,han har då sjunkit i mina ögon.
    Kristove har sjunkit i mina ögon med och jag funderar och undrar vad som hände med han för han kan inte skylla på att han är undernärd eftersom han varit 2 veckor i Maktens Boning där det fanns mat.

Vad hände med han att han gick till attack mot Mattias som en härskare???

Kanske får man läsa efteråt i Hänt varför han blev som han blev, men för tillfället hoppas jag att han åker ut.
Svar på tråden Robinson 2020