Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2020

Nandez skrev 2020-05-24 21:10:30 följande:
    Christoffer ute, härligt smile1.gif
    Det  bästa som kunde ske att han nu är UTE. Glad
  • Johannus
    flygrl skrev 2020-05-24 21:18:41 följande:
    Och där kom det där oväntade jag hoppats på. Plötsligt åker Christoffer ut och därmed är det helt nya förutsättningar för dom som är kvar, helt andra odds. Kom igen nu, Priya, du kan ta det! Och kom igen, Micke, kämpa på! Se till så inte Clara blir årets Robinson! smile1.gif
    Håller med dig...
  • Johannus
    molly50 skrev 2020-05-24 21:19:52 följande:
    Han lyckades manipulera honom alltså.
    Helt klart....tror nog att Christoffer känner sig besviken.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-24 21:47:49 följande:
    Bra att Priya Kämpar
    Ja hon kämpar bra...Jag skulle verkligen bli glad om det andra tabbar sig och Priya vinner.
  • Johannus

Ja det bästa vara att inte Clara vann. Lite hugg har jag fortfarande mot Micke eftersom han var emot Mattias, men helt klart har han varit den snällaste personen av alla och han har sett till att alla fåt mat i mun så för den skull så är han den Värdiga vinnaren.

Trist att detta roliga är slut, men hoppas vi kan fortsätta att diskutera andra program.

Jag ska försöka titta på play Robinson Australien för jag vet att dom har roliga tävlingar så jag återkommer när jag har börjat kolla. Ska vi diskutera här om dem eller ska vi göra en ny tråd?

• Johannus
    Nandez skrev 2020-05-26 21:06:32 följande:
    Vad tycker du, ska vi starta en egen tråd?
    Vi kan väl egentlige fortsätta här. Jag ska försöka titta i kapp under helgen. Eller vad säger du vill du starta en ny tråd?
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-27 18:48:52 följande:
    Har startat en ny tråd, det är säkert ok för henne också.
    Det är OK för mig Glad 
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-06-05 21:14:35 följande:
    Läste att nästa Robinson ska spelas in här hemma p.g.a. covid-19.
    Läste också om detta.....Ska bli väldigt kul att se hur det fungerar...
  • Johannus
    Johannus skrev 2020-06-06 03:46:40 följande:
    Läste också om detta.....Ska bli väldigt kul att se hur det fungerar...
    Jag har nu tittat på 3 avsnitt av Robinson Australia.....men får inget begrepp på någon av människorna ..från deras lag....alla verkar mer eller mindre skumma.

Svar på tråden Robinson 2020