Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2020

flygrl skrev 2020-05-22 11:14:20 följande:
    Jaha, det blev ingen räddning av Mattias igår. Väldigt trist. smile4.gif Mickes band till Christoffer är alldeles för starkt och hans avgörande röst las som förväntat på Mattias. Rent taktiskt inte så smart av Micke då Christoffer är svårare att slå än Mattias men han är nog en väldigt lojal person plus att han kanske tycker det är helt ok sluta topp tre. Eller så har Christoffer, Clara och Micke helt enkelt gjort upp om att splitta prissumman. Who knows?
    Jag dömer honom inte för det.

Nu blir det Priya jag håller på även om hon kommer få det jävligt tufft mot resten av gänget.
    Javisst ja, dom fick ju varmkorv med. Såg härligt ut och måste ha smakat gudomligt för dom utsvultna deltagarna. smile1.gif
    Jag tror inte att Christoffer ens haft tanken att dela pengarna med Clara och Micke. Han verkar inte vara den sorten utan det jag ser i han är (Jag är bäst) tror inte ens han skulle kunna dela med Clara oavsett att dem är nära vänner.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-22 19:05:07 följande:
    Det tror inte jag heller.
    Hade Micke tänkt på sig själv i final då hade han inte röstat på Mattias utan på Christoffer.
    Nu hoppas jag bara att någon/nåt  räddar Priya och Micke så dem går i final och där hoppas jag innerligt att Priya vinner. Hade velat att Micke vinner, men han sjönk efter röstningen mot Mattias.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-22 19:39:51 följande:
    Tråkigt att det snart är slut smile4.gif
    Ja det är tråkigt när det är slut, men läste om att ett nytt Robinson ska spelas in nästa år.

Du skrev om Robinson Australia...Går den bara på play för jag hittar ingen kanal till denna program.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-23 16:27:59 följande:
    Spönnande med nästa Robinson smile1.gif

Vi tittar på tv4 play.
    Jag förstod att Robinson Australien är på Play....har inte som tid att titta på play eftersom jag jobbar till 21.00-21.30 då det blir sent för mig.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-05-24 15:31:54 följande:
    Man kan ju titta vilken tid som helst.
    Jag har inte tid på förmiddagar, eftermiddagar eller kvällar då jag är både assistent och mormor på heltid.
  • Johannus
    molly50 skrev 2020-05-24 16:04:11 följande:
    Bara inte Christoffer eller Clara vinner.
    Christoffer kommer garanterat att vinna när man ser vilken tävling det blir...Hinderbana där kommer Micke nog inte orka hela vägen. Däremot hoppas jag på Priya att hon ger fanken på att vinna. Clara är pigg, men vet inte om hon orkar hålla helt ut.
  • Johannus
    flygrl skrev 2020-05-24 18:22:27 följande:
    Precis. En av fördelarna med streaming/play är ju just att man kan kolla när man själv vill. smile1.gif
    Som sagt jag är assistent och mormor till tre barnbarn med särskilda behov så både föräldrarna och jag jobbar så gott som dygnet runt. Vi har ingen fritid. Svårt att förklara, men vi har ingen fritid mer än sent på natten när alla sover.
  • Johannus
    molly50 skrev 2020-05-24 20:05:34 följande:
    Har du sett det redan?
    Nej jag har inte sett mer än reklam på tv.....Där Anders visar hinderbanan. 
  • Johannus
    molly50 skrev 2020-05-24 21:11:53 följande:
    Undrar varför? De har väl alltid hållit ihop. Tills han vände sig emot Mattias kanske.
    Christoffer fick Kristove att börja gilla honom så därför.
Svar på tråden Robinson 2020