• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-04-07 02:07:44 följande:
    Ja Raymond är nedlåtande egotrippad och fatta att han kommer att vara ännu mer nedlåtande eftersom Nina är på hans sida. Nina är kär så för henne betyder inte gruppen nåt mer.

Skulle skratta och må gott om alla det andra skulle säga att dem tänker gå över till lag Nord då skulle Nina och Raymond bli ensamma....eller kanske med det nya deltagarna.
    Det återstår att se hur det blir.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-04-07 02:17:04 följande:
    Måste bara berätta att jag varit på Kristoves sida på FB och det fanns mycket intressant att läsa om det han jobbar med.

Lyssnade på avslappnings metod och Andningsmetod...

Jag skulle gärna vela gå på Hypos hos han. Hela han får en att bli lugn bara man tittar på han.

Ursäkta att jag nästan blir sentimental, men han verkar vara helt underbar människa.
    Skulle inte vilja bli hynotiserad 

Det visar sig hur personen är när det har gått tt tag.
  • Nandez
    molly50 skrev 2020-04-07 08:33:51 följande:
    Ja,precis. Kan bara hålla med.
    Men Fabian verkar ju inte heller så mycket bättre som även han gick emot hela laget och lät Raymond komma tillbaka.
    Trots att han sagt annat när de skulle rösta om det tidigare.
    Ja, det var bådas ansvar.
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-04-07 15:35:14 följande:
    Ja, Fabian verkar rent allmänt rätt feg va gäller sånt här och det kan ju möjligen va medveten taktik att inte sticka ut och/eller stöta sig med nån. Fast han svek likförbannat sina lagkamrater och flinade stort när han stod med Nina och Raymond där i samband med örådet. Dåligt gjort av både Fabian och Nina. :/

Jag uppfattade det som att Mattias tårar kom när han nämnde att han kommit Katarina nära och att hon uttryckt hon va rädd för Raymond dvs det va troligen medkänsla med Katarina. Sen tyckte jag också han va jobbigt underdånig mot Raymond så lite försoningstårar kan det ha vart med. :/

Man kanske skulle testa lite av hans avslappning mm för det är nåt jag behöver...tack för tipset.
    TidsOve är skönt lugn och stabil och en motvikt mot det allmänna tjafset och skitsnacket i Robinson. Raymond sa ju f.ö. typ nåt om att TidsOves lugn inte går att rubba. smile1.gif
    Jag håller me dig
  • molly50
    Nandez skrev 2020-04-07 19:10:25 följande:
    Ja, det var bådas ansvar.
    Ja,absolut. Lika fult gjort av båda att köra över hela laget.
  • Nandez
    molly50 skrev 2020-04-07 19:15:20 följande:
    Ja,absolut. Lika fult gjort av båda att köra över hela laget.
    Absolut
Svar på tråden Robinson 2020