Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez
    molly50 skrev 2020-04-23 09:05:38 följande:
    Jag håller med dig. Att lägga all skuld på Cruise och helt utelämna Raymonds beteende var bara så lågt. Men hon är/var väl lite förtjust i Raymond kanske.
    Jag kan inte minnas att Cruise har betett sig illa någon gång.
    Men man måste ju få försvara sig också när någon går på en som Raymond gjorde mot honom.
    Jah håller med dig
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-04-23 16:30:38 följande:
    Nina klarade natten bra så då är hon väl inte kastlös längre. Skit samma, hoppas hon får åka hem snart och hon kan ta Josefina med sig.
    Både Clara och Kristove hade sovit gott i Maktens boning. smile1.gif Dom måste ha haft betydligt bättre täcken än i huvudlägret för annars borde det blivit kallt utan värmen från kamraterna. Stilpoäng typ för hur Clara tog sig ur hängmattan. smile2.gif

Riktigt tuff Robinson-tävling som vanns av Fabian som kämpade hårt tillsammans med Ragnar. Priya gjorde också en stark insats vilket överraskade åtminstone mig. Alla andra långt efter. Får se om Fabian lyckas jaga bort Kristove från Maktens boning.

Och i Gränslandet blev Raymond hemskickad av Cruise i en riktig överlevnadstävling nämligen göra upp eld. Skönt även om han väl va trevligare i Gränslandet än tidigare. Lugnet återställt. smile1.gif
    Bra som vanligt

Skönt att Cruise vann
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-04-23 16:55:54 följande:
    Ok.

Ja, jag håller med, ett visst paktande är en del av spelet och nödvändigt för att nåt ska hända men det är jobbigt när det hela tiden ska paktas och som del av det snackas massa skit bakom ryggen på folk.

Mjo, det är nog lite tveeggat att bo för sig själv sådär. Man kan snabbt hamna vid sidan om.
    Lagom paktande är bäst annars så skulle det inte hända någonting.
Svar på tråden Robinson 2020