Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2020

flygrl skrev 2020-04-26 12:04:59 följande:
    Jag ogillar också när paktandet tar över i Robinson och det i kombo med det snackas massa skit bakom ryggen på folk. Sen är ett visst paktande också en ofrånkomlig del av spelet så det får man acceptera. Jag tycker ex. det va bra att flera deltagare gick ihop för att få ut Raymond. Med det sagt va det välgörande att se Kristove och Mattias markera mot det ständiga paktandet och skitsnacket.

Vi håller tummarna att rätt personer går långt i Robinson! smile1.gif
    Vi håller tummarna för det
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-04-26 12:16:23 följande:
    smile5.gif

Visst är det! Och så skickliga i att fånga blixtsnabba fiskar. smile1.gif Har hört att katten är typ det nästsnabbaste däggdjuret (reaktionssnabbhet). Finns också filmer där katter driver bort och t o m dödar ormar och andra där dom driver bort stora krokodiler.

smile1.gif

Ja, verkligen. Undrar vem som åker ut och om Kristove slår Fabian och kan fortsätta som befälhavare?
    Själv hoppas jag som sagt i första hand att Nina eller Josefina åker ut och att Kristove vinner över Fabian. smile1.gif
    Tack för intressant info om katter, hade ingen aning om detta
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-04-26 20:05:05 följande:
    Sitter och kollar på Gränslandet nu. Hinner aldrig titta på play.
    Tittar också nu.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-04-26 20:14:45 följande:
    Nä säg inget hur tävlingen slutar eftersom jag inte hinner kolla på play. Jobbar sena kvällar och orkar inte titta när jag väl är på rummet.
    Jag har inte sett det men det står här i tråden.
  • Nandez
    molly50 skrev 2020-04-26 20:10:20 följande:
    Säg inget. Jag har inte tittat på play.
    Tittar inte heller på play men det står här i tråden
Svar på tråden Robinson 2020