Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-04-27 19:56:15 följande:
    Det var väl samtidigt som dom släppte????
    Det var en pytte skillnad
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-04-27 21:23:07 följande:
    Hoppas dom håller vad dom lovade varann att den andre får följa med till priset.
    Det tror jag att dom gör
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-04-28 12:03:41 följande:
    Alla paktar inräknat dom som inte just skulle göra det. Aja...som sagt jag kollar gärna på Robinson men skulle inte själv villa va med. Tror jag skulle kunna må rätt dåligt av mycket av det som sker bland deltagarna. :/

Skönt att Kristallove vann över Fabian. Han är helt klart mentalt hyfsat stark med förmåga hålla focus och sitt inre lugn. Julia ny följeslagare.
    Skönt att allt paktandet iaf slutade med att falska Nina åkte ut. Josefina nästa gång? Och sen Fabian?

Omg va kallt det verkar va där på ön trots det ska föreställa tropikerna. Vill minnas det badades mer back in the days i Robinson-historien och att det va varmare rent allmänt. Dom har ju vart på olika platser genom åren. Kanske är det inte Fidji i år utan själva verket Stockholms skärgård typ? smile2.gif

Starkt av Mattias och Julia hålla ut så länge i pristävlingen. Blir spännande se va vinsten är. Jag gissar på spa kombinerat med gott käk. smile1.gif
Svar på tråden Robinson 2020