Robinson 2020
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
Bara två kvar nu
Kristove vann
Grattis Kristove.
Nina blev kastlös
Vilken festmåltid
Jobba igen ….kollar in här senare.
Spännande men extremt tuff Robinsontävling. Mikaels ena öga såg hemskt ut när han gick i mål. :/ Jag förstår inte varför dom inte gick ner och sköljde av sig all den där sanden efter tävlingen men det kanske va direktiv från Anders. Jag är inte heller nåt stort fan av Christoffer men tyckte det va bra att han knep immuniteten istf Raymond. Katarina inte helt oväntat sist men får komma till Gränslandet.
Vilken utmaning för lag Syd få lägga en svart röst i örådet om dom lyckades käka upp ALLT det goda plus dom feta, vidriga larverna inom en halvtimme. Hamburgarna såg extremt goda ut men dom där larverna från helvetet asså...vetefan om jag kunnat få ner dom. :/
Skönt det till slut blev så att Raymond röstades ut i örådet. Det va jämnt men svarta rösterna avgjorde. Trist att Cruise, Jonas och Katarina ska behöva dras med honom nu. :/
Dags för ännu en tuff tävling där man skulle leka sengångare. Typ.
Starkt av Kristove att vinna. Ska bli spännande få se Maktens boning. Att Nina blev kastlös rör mig inte i ryggen. Hon hade gärna kunnat få åka hem. Hon och Josefina, kanske Fabian med, gärna Christoffer.
Jag ogillar Josefina för hon höll med Raymond när han va på Katarina och Cruise och hon paktade friskt. Hon vände sig emot Raymond först när han börjat hacka på henne och blev upprörd över paktande när det visade sig att hon löper stor risk åka ut pga det. Patetiskt. :/
Katarina passade in bland dom lugnare personerna i Gränslandet och dom hade det rätt gott ihop...och så kom då Raymond dit. Visst han kör en lite lugnare, ?snällare? stil där och Cruise och han verkade försonas. Men jag tycker Raymonds översitteri skymtade fram när han i samband med Tower of power sa att ?Ja och Katarina hon lägger klossarna sådär som Katarina gör?. Hoppas dom kan slå ut Raymond fort som fan men jag misströstar ärligt talat. :/
Kanske det är en katt som kan fiska som min katt gjorde.
Enligt vad vi kollade upp Fitji ön där Robinson spelats in så finns det boende på ön och jag har för mig att efterförra årets Robinson så var det ett program som hette bakom kulisserna och där kom det fram att bara 1 km från deltagarna så är det bebodd. Lokal människorna ser till att deltagarna inte äter nåt giftigt och talar om vilken fisk som är ätbar. Lokalbefolkningen vaktar även deltagarna att inga farliga djur kommer i närheten av dem.
Fruktansvärd tävling.
Tror nog att Anders blev ställd när Katarina började be sin bön :)
Ja det blev hon till gränslandet och blir det tävling där så åker hon ganska fort ut, men sen kan det vara någon tävling som passar henne.
PÅ det sättet Raymond pratar blir man arg. Han är verkligen elak i munnen.
Jag hoppas att dem inte valde Mattias för dom pratade om honom innan dem skrev ner.
Ingen av dem sa nåt om Raymond med tanke på att när Raymond var i deras lag gillade dem inte honom.
Ojojoj Katarina och Raymond igen tillsammans på Gränslandet...
Jag hoppas att Cruise och Jonas ser till att Raymond åker ut på en gång.
Jag gillar inte alls Christoffer.
Blir det sammanslagning så hoppas jag att alla ser till att ta ut Nina, Christoffer i nästa öråd. Därefter Josefin.
Det som blir kvar kan jag ännu med, men usch för detta mobbande av vuxna människor.
Grattis Kristove.
Ja det måste vara en brak mål innan hela gruppen börjar med intriger. Hoppas dom andra ser att Christoffer inte är den trevligaste. Tror nog att tjejen han kom in med också börjar tröttna på han.
Bra sammanfattning
Gränslandet är rena lyxen
Dom har det revligt
Måste vara skönt att ha mat
Less på Raymond
Hade inte fixa att äta larver
Fabian verkar lurig
Lite rävspel av Mattias
Ja, det är sammanslagning
Det ska bli roligt att se hur gruppdynamiken förändras nu