Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2020

molly50 skrev 2020-05-07 19:50:38 följande:
    Risken finns ju att Mattias förlorar duellen nu.
    Ja, det gör det
  • Nandez
    molly50 skrev 2020-05-07 19:51:07 följande:
    Jag hoppas att hon och Fabian ryker nu.
    Håller med
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-07 21:38:49 följande:
    Det gör jag med eftersom han ska i duell med Christoffer. Kommer Christoffer att vinna och få komma till Maktens Boning då kommer han ta med Clara och pakternas pakt börjas tas där.

Vet inte, men jag gillar inte dem två, inte heller Josefin så alla av dem kunde åka ut.
    Så kan det nog bli
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-07 21:41:26 följande:
    Det ska bli spännande att titta på Gränslandet i morgon. Jag har på känn att Jonas och Cruise kommer att komma tillbaka till Robinson eller en av dem. Bra att det blev två starka killar som hamnade där först så att dem kan slå ut en efter en som kommer in, men däremot vore det på tiden att även Jonas tävlade.
    Hoppas att dom kommer tillbaka till Robinson
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-08 17:21:02 följande:
    Ok, Mattias är inte perfekt dvs ungefär som människor i största allmänhet MEN som Julia klokt påpekade har han blivit lagets hackkyckling. Va han än gör är det fel i somligas ögon och inga ursäkter accepteras. :( Som sagt: ut med särskilt Josefina och Fabian för dom är också dom som gnäller mest på Mattias som i mina ögon i stort känns som en rätt ok snubbe.

Mardrömstävlingen kom i år igen och vanns till slut av Christoffer. Julia stark tvåa. Kristallove gjorde en Fabian och värmde vattnet åt dom bredvid honom och det kändes ju inte så fräscht precis. :/
    En lite hårdare sida har kommit fram hos Kristallove och jag hoppas Julia kan dämpa den lite. Julia och Priya växer stadigt i mina ögon. smile1.gif

På söndag hoppas jag Mattias tar Christoffer i duellen om Maktens boning och sen använder sin makt på rätt sätt i örådet. Fast Christoffer verkar också villa skicka ut Josefina och Fabian.
    Ja, Mattias har blivit som en hackyckling för dom två speciellt.
Svar på tråden Robinson 2020