• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • molly50
    flygrl skrev 2020-04-23 17:14:45 följande:
    Ja, själv gillar jag ju Cruise och skulle gärna se honom bli årets Robinson. Jag har inget direkt negativt att säga om honom och tycker snarast han va återhållsam när Raymond, Nina och Josefina va på honom. Han sänkte sig aldrig till deras låga nivå och uppförde sig mer moget än dom trots han är mycket yngre. Va ju smått komiskt höra Raymond & co tjata om Cruises brist på mognad.

Enligt uppgift här i tråden (tror jag) och i Flashback-tråden blev Raymond och Nina ett par redan i lag Syd.
    molly50 skrev 2020-04-23 09:09:22 följande:

Hon vet kanske att hon riskerar att bli utröstad vid nästa öråd och försöker få hjälp av de andra.

Men nu är de ju inte längre två lag så nu får ju alla försöka kämpa för sig själva.

Så jag förstår inte vitsen med att pakta nu.

Det är bra att både Christove och Mattias har markerat mot paktandet.

Det verkar ju inte bara vara Josefina som försöker pakta heller utan även några av grabbarna.

Som sagt Josefina tittade bort när Raymond hackade på Katarina och Cruise men vände när hon plötsligt själv blev Raymonds hackkyckling. Samma med paktandet. Den blev ett problem i samma ögonblick som hon själv insåg det kanske paktades mot henne. Patetiskt jävla hyckleri från henne där. :/

Tummen upp för Kristove och Mattias.
    Ja,precis. Han var ju mest vuxen av dem alla där.
    Ja,jag har också hört att de är/var ett par.

Ja,det är lite falskhet från både Nina och Josefina,tycker jag.
    Och nu vänder Josefina och börjar tycka synd om sig själv när det paktas mot henne.

Ja,det var bra gjort av Kristove och Mattias.
    Håller på Kristove och Cruise i slutänden.
  • flygrl

Allt och alla blev dyngsura i ösregnet utom Befälhavaren och Clara som har det torrt och skönt under sitt tak. Borde dom inte försöka fixa bättre regnskydd i lägret? Mycket regn senaste dagarna...

Mikael fortsätter fixa efter omständigheterna sjysst käk till alla. Ska bli intressant se hur långt han kan ta sig på sin laga mat och ligga lågt-taktik. Tror inte han har chans vinna däremot.

Julia tycker jag är väldigt trevlig och lite smårolig sådär men knappast heller nån slutvinnare.

Sjysst av Ragnar erbjuda sig hjälpa Nina med kistan.

Sen har jag lessnat rejält på Fabian med sin falskhet och ständiga sexanspelningar (har däremot inget emot att han är homosexuell). Tydligen har en homosexuell deltagare faktiskt redan vunnit Robinson tvärtemot va Fabian, Ragnar och Priya snackade om och det va 1999. Whatever.

Tror och hoppas nån av Nina, Josefina eller Fabian åker ut i örådet. Eller har Fabian fått immunitet?

• flygrl
    Nandez skrev 2020-04-23 18:45:19 följande:

Bra som vanligt

Skönt att Cruise vann

Nandez skrev 2020-04-23 19:36:32 följande:

Snällt av Ragnar att hjälpa till

Ja, verkligen.
  • flygrl

@Nandez: Såg du förresten katt-klippet jag länkat till i inlägg #936?

• flygrl
    molly50 skrev 2020-04-23 20:22:22 följande:

Ja,precis. Han var ju mest vuxen av dem alla där.

Ja,jag har också hört att de är/var ett par.

Ja,det är lite falskhet från både Nina och Josefina,tycker jag.

Och nu vänder Josefina och börjar tycka synd om sig själv när det paktas mot henne.

Ja,det var bra gjort av Kristove och Mattias.

Håller på Kristove och Cruise i slutänden.

Måste va skönt för Josefina med en rejäl offerkofta i regnrusket. :P

Kristove va ju inte lika kategorisk som Mattias ang paktandet. För Mattias gäller det att helt hålla sig utanför allt paktande nu om han inte vill framstå som hycklare.

Cruise får gärna vinna alltihop och Kristove...tja varför inte. Jonas känns också rätt värdig både i att va stark i tävlingar och lugn och sansad som person.
  • molly50
    flygrl skrev 2020-04-25 12:46:29 följande:
    Måste va skönt för Josefina med en rejäl offerkofta i regnrusket. :P

Kristove va ju inte lika kategorisk som Mattias ang paktandet. För Mattias gäller det att helt hålla sig utanför allt paktande nu om han inte vill framstå som hycklare.

Cruise får gärna vinna alltihop och Kristove...tja varför inte. Jonas känns också rätt värdig både i att va stark i tävlingar och lugn och sansad som person.
    Ja,verkligen!  Tungan ute

Nej,men båda var i ala fall ärliga om var de står i förhållande till paktandet. Vilket jag tycker är bra.

Ja.någon av de tre får gärna vinna alltihopa.
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-04-25 12:29:17 följande:
    Allt och alla blev dyngsura i ösregnet utom Befälhavaren och Clara som har det torrt och skönt under sitt tak. Borde dom inte försöka fixa bättre regnskydd i lägret? Mycket regn senaste dagarna...

Mikael fortsätter fixa efter omständigheterna sjysst käk till alla. Ska bli intressant se hur långt han kan ta sig på sin laga mat och ligga lågt-taktik. Tror inte han har chans vinna däremot.
    Julia tycker jag är väldigt trevlig och lite smårolig sådär men knappast heller nån slutvinnare.
    Sjysst av Ragnar erbjuda sig hjälpa Nina med kistan. smile1.gif

Sen har jag lessnat rejält på Fabian med sin falskhet och ständiga sexanspelningar (har däremot inget emot att han är homosexuell). Tydligen har en homosexuell deltagare faktiskt redan vunnit Robinson tvärtemot va Fabian, Ragnar och Priya snackade om och det va 1999. Whatever.

Tror och hoppas nån av Nina, Josefina eller Fabian åker ut i örådet. Eller har Fabian fått immunitet? smile3.gif
    Bra som vanligt

Håller med om Fabian
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-04-25 12:36:42 följande:
    @Nandez: Såg du förresten katt-klippet jag länkat till i inlägg #936?
    Nu har jag sett den, så söta fiskare
Svar på tråden Robinson 2020