Robinson 2020
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
Verkar vara mycket känslor nästa gång
Hon vet kanske att hon riskerar att bli utröstad vid nästa öråd och försöker få hjälp av de andra.
Men nu är de ju inte längre två lag så nu får ju alla försöka kämpa för sig själva.
Så jag förstår inte vitsen med att pakta nu.
Det är bra att både Christove och Mattias har markerat mot paktandet.
Det verkar ju inte bara vara Josefina som försöker pakta heller utan även några av grabbarna.
Det svänger mycket i avsnitten
Allt och alla blev dyngsura i ösregnet utom Befälhavaren och Clara som har det torrt och skönt under sitt tak. Borde dom inte försöka fixa bättre regnskydd i lägret? Mycket regn senaste dagarna...
Mikael fortsätter fixa efter omständigheterna sjysst käk till alla. Ska bli intressant se hur långt han kan ta sig på sin laga mat och ligga lågt-taktik. Tror inte han har chans vinna däremot.
Julia tycker jag är väldigt trevlig och lite smårolig sådär men knappast heller nån slutvinnare.
Sjysst av Ragnar erbjuda sig hjälpa Nina med kistan.
Sen har jag lessnat rejält på Fabian med sin falskhet och ständiga sexanspelningar (har däremot inget emot att han är homosexuell). Tydligen har en homosexuell deltagare faktiskt redan vunnit Robinson tvärtemot va Fabian, Ragnar och Priya snackade om och det va 1999. Whatever.
Tror och hoppas nån av Nina, Josefina eller Fabian åker ut i örådet. Eller har Fabian fått immunitet?
Bra som vanligt
Skönt att Cruise vann
Snällt av Ragnar att hjälpa till
@Nandez: Såg du förresten katt-klippet jag länkat till i inlägg #936?
Ja,precis. Han var ju mest vuxen av dem alla där.
Ja,jag har också hört att de är/var ett par.
Ja,det är lite falskhet från både Nina och Josefina,tycker jag.
Och nu vänder Josefina och börjar tycka synd om sig själv när det paktas mot henne.
Ja,det var bra gjort av Kristove och Mattias.
Håller på Kristove och Cruise i slutänden.