• fiffilisa

Oacceptabelt?

DasNerd skrev 2020-03-18 22:29:31 följande:
    Män? Det jag kan se är att det verkar vara kvinnorna här som ger olika slags förslag på "förändring" samt negativa åsikter om TS's nuvarande agerande.
    Frågan tolkade jag vara riktad åt allmänheten och dess potentiella inskränkta attityd mot kvinnors fria vilja, vilket tyvärr visades ganska tydligt existera (åtminstone från andra kvinnor).
    Va? Rubriken lyder "Oacceptabelt?" och det handlar om att ha eller inte ha bh på sig, och om det är ok för att män inte ska kolla? Det kunde jag räkna ut på några millisekunder utifrån det jag läst. Du har alltså läst mer och ägnat mer tid men ändå inte förstår varför man reagerar så som kvinna? Eehh ok... det är ju "normalt"
  • fiffilisa
    DasNerd skrev 2020-03-18 22:55:30 följande:
    Ja. Så lyder rubriken. 
    och det handlar om att ha eller inte ha bh på sig, och om det är ok för att män inte ska kolla?

Nej. Det var inte vad hon skrev. Hon frågade explicit vad både män och kvinnor tycker om detta.

Det kunde jag räkna ut på några millisekunder utifrån det jag läst.
    Nästa gång kan det vara värt att spendera lite längre tid än några millisekunder innan man svarar. Då kanske det blir rätt. Och om "utifrån det jag läst" inte innefattar texten som personen faktiskt skrev, är det lätt orimligt att anta att man svarar på rätt sak.

Du har alltså läst mer och ägnat mer tid men ändå inte förstår varför man reagerar så som kvinna?
    Jag skrev väldigt tydligt som svar till din förra fråga exakta anledningen till varför jag anser att kvinnor tenderar reagera just så. Men jag antar att du inte läste det svaret heller innan du svarade mig? 

Eehh ok... det är ju "normalt"
    The irony. :)

"Herregud! Hur vågar man ens gå utomhus klädd så där? Jag skulle hellre dö! Bryr hon sig inte alls eller?"

TS har uppenbarligen bröstfobi. Hon verkar dessutom mer fokuserad på vad andra tycker än vad hon själv tycker och känner. Det är ju inte så att man går och flashar tuttarna på stan liksom, folk är i sina egna världar ändå, och man har ju kläder på sig. En liten nipple här och där har inte skadat nån..

Man har ju bh för sin egen skull.

Svar på tråden Oacceptabelt?