Inlägg från: Anonym (F) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F)

ONANITIPS! Onanera sig till fontänorgasm

Har en ny partner som är otroligt generös i sängen och verkligen går inför maximera min njutning. Tror inte jag skulle lyckas få en på egen hand, har inte tålamodet när jag är själv utan nöjer mig med en - två sköna vanliga orgasmer. Varje gång det hänt har varit när vi haft sex länge, kanske en dryg timma.. Jag har under den timman kommit 2-3 gånger på vanligt sätt och han pullar mig ganska hårdhänt med fingrar mot gpunkten eller dildo mot en fjärde orgasm som då råkar bli en fontänorgasm. Fontänorgasmen kommer för mig plötligt. Fattade knappt vad som hände första gången men han fortsatte pulla mig ivrigt och jag sprutade kanske fyra - fem gånger på raken.. Underbar överraskning.. Vid andra tillfällen har det känts som om jag varit nära, men då kommer ingen fontänorgasm.. Det är nog inte lönt att fokusera för mycket på själva orgasmen utan istället bara fokusera på njutning. Njut lääänge, kåta upp dig ordentligt och ge dig hän till allt som känns skönt. Massera gpunkten med en skön hård dildo emellan åt och försök att njuta av upplevelsen utan att fokusera på målet.

Svar på tråden ONANITIPS! Onanera sig till fontänorgasm