• Anonym (Sugen)

ONANITIPS! Onanera sig till fontänorgasm

Kan man onanera sig till fontänorgasm? Hur gör man? Vad är era skönaste onanitips. Finns det sätt att göra så orgasmerna blir intensivare? Orgasmerna är alltid så korta för mig och har aldrig ens vart i närheten av en Gpunktsorgasm eller sprutorgasm, men hade så sjukt gärna velat uppleva det.

• Svar på tråden ONANITIPS! Onanera sig till fontänorgasm
  • norda72

Testa en vibrator. Det kan ge bra resultat. Kvinnligt sex är mycket bättre. Manligt är uselt och det går inte att förbättra heller.

• norda72

Testa en vibrator. Det kan ge bra resultat. Kvinnligt sex är mycket bättre. Manligt är uselt och det går inte att förbättra heller.

• Anonym (Kåt tjej (50år))

Jag har en g-punkts-vibrator, har inte lyckat att få
    någon fontänorgasm ännu...

Vill också veta hur man gör?

• Anonym (F)

Har en ny partner som är otroligt generös i sängen och verkligen går inför maximera min njutning. Tror inte jag skulle lyckas få en på egen hand, har inte tålamodet när jag är själv utan nöjer mig med en - två sköna vanliga orgasmer. Varje gång det hänt har varit när vi haft sex länge, kanske en dryg timma.. Jag har under den timman kommit 2-3 gånger på vanligt sätt och han pullar mig ganska hårdhänt med fingrar mot gpunkten eller dildo mot en fjärde orgasm som då råkar bli en fontänorgasm. Fontänorgasmen kommer för mig plötligt. Fattade knappt vad som hände första gången men han fortsatte pulla mig ivrigt och jag sprutade kanske fyra - fem gånger på raken.. Underbar överraskning.. Vid andra tillfällen har det känts som om jag varit nära, men då kommer ingen fontänorgasm.. Det är nog inte lönt att fokusera för mycket på själva orgasmen utan istället bara fokusera på njutning. Njut lääänge, kåta upp dig ordentligt och ge dig hän till allt som känns skönt. Massera gpunkten med en skön hård dildo emellan åt och försök att njuta av upplevelsen utan att fokusera på målet.

• HasseA
    Anonym (Kåt tjej (50år)) skrev 2020-03-20 07:31:31 följande:

Jag tror inte en vibrator är det rätta verktyget för att för första gången få fontänorgasm, faktiskt. Det är rätt lätt att hitta tjejer som kommer i fontänorgasmer på tex xhamster - antingen själva, eller att någon annan ger dem det, eller med dildo eller knull-maskin - och det är ju ett rytmiskt matande, en eller några gånger per sekund, som ger resultat. Dvs inte hundra gånger per sekund som en vibrator.

Men, när någon väl kommit igång med den typ av orgasmer, eller kanske liksom lärt sig hur man får dem, då verkar det kunna funka med vad som helst. 

Jag kan, om jag vill, köra in två fingrar i min fru, och börja bearbeta g-punkten kanske 1-2 ggr per sekund, och inom en halv eller en minut kommer hon, och kan inte stå emot heller. Långsamma och ganska hårda tryck, pumpande. Men hon fixar inte det själv, för hon når inte, och kan inte koncentrera sig på att göra "rätt", bara fortsätta mala på när hon är på väg. Bara som ett exempel.

Men jag skulle faktiskt rekommendera lite porr-snuttar för att se olika varianter. Och ja, det finns förstås en massa fejk, men det finns väldigt mycket äkta också, man kan nog hyfsat lätt se att "näe, de där tror jag inte på" och välja någon annan.
  • Sugetpar

Jag får fontänorgasmer :) när sambon pullar och slickar mig eller när Jag ligger på rygg och har mina ben på hans axlar när han knullar mig. Får otroligt starka fontänorgasmer och sprutar mycket :)

• Anonym (Man o fontän)

Jag är man och kan få fontän.

Ja funkar identiskt med kvinnlig fontänorgasm.

Sedan några år sedan leker jag med en knullmaskin med dildo i rumpan.

Med tiden/övning fick jag fontänsprut med sekret och min förmåga till detta blev allt lättare då jag provocerade fram fontän med lite teknik. Det visede sig att det är samma teknik som kvinnor rekommenderas. Men med tiden lärde sig kroppen det automatiskt och jag prococerade inte längre utan snarare försöker härds emot. Men kroppen är otrolig och idag finns det ingen möjlighet att inte få fontän och det bara kommer.

Mitt svar till er kvinnor baserar jag på vad jag läst om kvinnlig fontän och egen erfarenhet .

Nä jag tror inte på en vibrator på g-punkten funkar.

Gör så här: (i trännings syfte)

Kissa o bajsa först.

Ta en styv dildo som ni kan styra inne i er och den ska inte vara slät utan ådrig för att kännas i er.

Börja onanera o knulla er med den i sängen så att ni blir duktigt heta på gröten.

Gå till toan o sätt er på badkarskanten el toan. Kör nu dildon i er mycket mer intensivt snabbt o långa drag och då o då vinklar ni dildon mot er framvägg (gunkten) o kör korta snabba drag där och håll på och växla så att det känns bra. Det bör pumpas rejält och fort och bästa vore om ni hade en partner.

Plötsligt kan ni känna att ni får en kännsla där ert underliv/analen vill börja krysta som om kroppen vill stöta ut dildon. Försök nu att tänka bort denna krystning och fortsätt pumpa !ed dildon som ni önskar om det är intensivt mot gpunkten eller gjupa snabba juck.

Ni kommer till en punkt då ni inte längre klarar avärja krystningarna och då kapitulerar ni och tar i och krystar vilket gör slidan o analen extremt trång men då gäller det att ni än mer pumpar med dildon med kraft och nu ska sprutorgasmen komma och ni pumpar vidare e få sekunder tills ni håller på att sprängas av den intensiva och då låter dildon ploppa ut.

Fördelen med att sitta på badkaret är att skulle det bli blött el kanske råka komma en liten bajsklick är det ingen fara. Annars kan ni lägga en tidning i sängen som skydd.

Samma princip kan ni göra i analen och på er kille.

• Meddelande borttaget
  • Mr1970
    Anonym (Kåt tjej (50år)) skrev 2020-03-20 07:31:31 följande:

Handlar mycket om känsla o teknik. Mitt ex hade aldrig upplevt det innan mig.. (Sa hon ????) Men en man som vet var beröringen och massagen ska vara kan nog ge de flesta en bra fontänorgasm om det är ett önskemål ????
Svar på tråden ONANITIPS! Onanera sig till fontänorgasm