Anonym (Kåt tjej (50år)) skrev 2020-03-20 07:31:31 följande:
Jag har en g-punkts-vibrator, har inte lyckat att få
någon fontänorgasm ännu...
Vill också veta hur man gör?
Jag tror inte en vibrator är det rätta verktyget för att för första gången få fontänorgasm, faktiskt. Det är rätt lätt att hitta tjejer som kommer i fontänorgasmer på tex xhamster - antingen själva, eller att någon annan ger dem det, eller med dildo eller knull-maskin - och det är ju ett rytmiskt matande, en eller några gånger per sekund, som ger resultat. Dvs inte hundra gånger per sekund som en vibrator.
Men, när någon väl kommit igång med den typ av orgasmer, eller kanske liksom lärt sig hur man får dem, då verkar det kunna funka med vad som helst.
Jag kan, om jag vill, köra in två fingrar i min fru, och börja bearbeta g-punkten kanske 1-2 ggr per sekund, och inom en halv eller en minut kommer hon, och kan inte stå emot heller. Långsamma och ganska hårda tryck, pumpande. Men hon fixar inte det själv, för hon når inte, och kan inte koncentrera sig på att göra "rätt", bara fortsätta mala på när hon är på väg. Bara som ett exempel.
Men jag skulle faktiskt rekommendera lite porr-snuttar för att se olika varianter. Och ja, det finns förstås en massa fejk, men det finns väldigt mycket äkta också, man kan nog hyfsat lätt se att "näe, de där tror jag inte på" och välja någon annan.