ONANITIPS! Onanera sig till fontänorgasm
Jag är man och kan få fontän.
Ja funkar identiskt med kvinnlig fontänorgasm.
Sedan några år sedan leker jag med en knullmaskin med dildo i rumpan.
Med tiden/övning fick jag fontänsprut med sekret och min förmåga till detta blev allt lättare då jag provocerade fram fontän med lite teknik. Det visede sig att det är samma teknik som kvinnor rekommenderas. Men med tiden lärde sig kroppen det automatiskt och jag prococerade inte längre utan snarare försöker härds emot. Men kroppen är otrolig och idag finns det ingen möjlighet att inte få fontän och det bara kommer.
Mitt svar till er kvinnor baserar jag på vad jag läst om kvinnlig fontän och egen erfarenhet .
Nä jag tror inte på en vibrator på g-punkten funkar.
Gör så här: (i trännings syfte)
Kissa o bajsa först.
Ta en styv dildo som ni kan styra inne i er och den ska inte vara slät utan ådrig för att kännas i er.
Börja onanera o knulla er med den i sängen så att ni blir duktigt heta på gröten.
Gå till toan o sätt er på badkarskanten el toan. Kör nu dildon i er mycket mer intensivt snabbt o långa drag och då o då vinklar ni dildon mot er framvägg (gunkten) o kör korta snabba drag där och håll på och växla så att det känns bra. Det bör pumpas rejält och fort och bästa vore om ni hade en partner.
Plötsligt kan ni känna att ni får en kännsla där ert underliv/analen vill börja krysta som om kroppen vill stöta ut dildon. Försök nu att tänka bort denna krystning och fortsätt pumpa !ed dildon som ni önskar om det är intensivt mot gpunkten eller gjupa snabba juck.
Ni kommer till en punkt då ni inte längre klarar avärja krystningarna och då kapitulerar ni och tar i och krystar vilket gör slidan o analen extremt trång men då gäller det att ni än mer pumpar med dildon med kraft och nu ska sprutorgasmen komma och ni pumpar vidare e få sekunder tills ni håller på att sprängas av den intensiva och då låter dildon ploppa ut.
Fördelen med att sitta på badkaret är att skulle det bli blött el kanske råka komma en liten bajsklick är det ingen fara. Annars kan ni lägga en tidning i sängen som skydd.
Samma princip kan ni göra i analen och på er kille.