• Anonym (Sugen)

ONANITIPS! Onanera sig till fontänorgasm

Kan man onanera sig till fontänorgasm? Hur gör man? Vad är era skönaste onanitips. Finns det sätt att göra så orgasmerna blir intensivare? Orgasmerna är alltid så korta för mig och har aldrig ens vart i närheten av en Gpunktsorgasm eller sprutorgasm, men hade så sjukt gärna velat uppleva det.

• Svar på tråden ONANITIPS! Onanera sig till fontänorgasm
  • Anonym (Själv)
    Mr1970 skrev 2020-04-21 12:51:26 följande:
    Handlar mycket om känsla o teknik. Mitt ex hade aldrig upplevt det innan mig.. (Sa hon ????) Men en man som vet var beröringen och massagen ska vara kan nog ge de flesta en bra fontänorgasm om det är ett önskemål ????
    Fast nu frågade TS om råd om hur hon ska kunna fixa det på egen hand.
  • Mr1970
    Anonym (Själv) skrev 2020-04-21 18:42:49 följande:

Fast nu frågade TS om råd om hur hon ska kunna fixa det på egen hand.

Ja..men vad ska man svara? Om jag vet, men hur ska hon vera o lita på det?

Ska JAG be henne ringa så förklarar jag på tele? Visst. Det kan jag göra.. shoot bara
  • JKPGerik

Jag är en man med riktigt bra track record när det kommer till att ge KKs, ONS och flickvänner fontänorgasmer. Sättet jag lyckas ge dem det på skulle dock vara ganska svårt att få till på sig själv som kvinna. Det kräver en viss teknik som jag helt enkelt tror blir för jobbig att utföra själv.. 

Men nu kan man ju få orgasm på så många olika sätt så det finns säkert andra tekniker än min. 

Med det sagt är kvinnor som är nyfikna på att få en och befinner sig i Jönköpingstrakten välkomna att höra av sig

• Anonym (Sporadisk fontän)

Hej!

Jag har fått fontänorgasm några gånger. Tre gånger med partner och ett par gånger själv. Gemensamt för gångerna var väldigt intensiv stimulering av vad jag tror är g-punkten. Jag har inte lyckats få det enbart genom klitorisstimulans. Ett hett tips är nog att kombinera penetration med stimulering av klitoris.

Något jag brukar göra för att förstärka mina orgasmer är att knipa allt vad jag har när jag känner att orgasmen närmar sig, alltså ett ihållande knip inte pulserande. Jag upplever att det ger mig mer intensiva orgasmer.

Lycka till!

• Anonym (Själv)

Tänk vad praktiskt det hade varit om en kvinna som ber om tips på hur man bäst tar hand om sig själv faktiskt fick tips på hur hon ska ta hand om sig själv, och inte bara fick en massa inlägg från män som kommer med illa dolda raggningsförsök...

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Elvispen)

Hej. Det här låter kanske brutalt men de, funkar extrem bra på mig. Jag kommer varje gång i både klitoris o gpunkts orgasm när jag använder mig av det här sättet.. =)

Jag använder mig av en elvisp, med byxor på och en av visparna så, kör jag med 2 läget på elvispen mot klittan. Kommer på kanske 25-30 sekunder, o de blir lite av en explosion med både klitoris o sprut/fontänorgasm... Mmm grymt skönt alltså. Men ha byxor o trosor på, annars är risken att det istället gör ont.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Varför?)

Varför ska man onanera när man har tillgång till en naturlig känsla ??? :D jag har lyckats hjälpa kvinnor att få fontän orgasm i de flesta gånger vi haft sex... skönare med 2 ;)

• Anonym (Man o fontän)
    Anonym (Varför?) skrev 2020-05-10 13:07:12 följande:

Varför ska man onanera när man har tillgång till en naturlig känsla ??? :D jag har lyckats hjälpa kvinnor att få fontän orgasm i de flesta gånger vi haft sex... skönare med 2 ;)

Jo eftersom med lek och träning på egen hand tränar man upp sin teknik och förmåga.

Denna erfarenhet har man stor nytta av ihop med partner om man nu har tillgång till sådan.
  • MelindaG

Även om signaturen "Elvispen" skriver om en överdrivet fantasifull version av onani, så tror jag att hon är närmast sanningen. Kvinnor är inte skapta för att spruta, men jag kan göra det om jag vill, och jag upptäckte det genom just överdrivet fantasifull onani. Jag vill dock lugna er som trånar efter sprut från springan att fontänorgasm är långt från lika skönt som en RIKTIG. Allra skönast är att få en riktig samtidigt som fontänen kommer. Men det är svårt att synka. I alla fall om man är som jag. Det bästa med fontäner är att det är sexigt att kunna spruta en kille i ansiktet och sen låta honom torka upp allt.

• MelindaG

Just ja. Tråden handlade om tips. Onanera i badkaret i samband med att du är extremt kissnödig. Försök kissa och tillåt dig bli kåt av det. Det är ju omöjligt att kissa samtidigt som man närmar sig orgasm. Men om du försöker så många gånger så upptäcker du att så småningom aktiveras orgasmmusklerna och du börjar spruta men du känner en helt ny känsla. När du fått ut allt riktigt kiss i badkaret kommer du känna en ny sensation. Äckligt? Visst. Funkar? Jepp.

• Anonym (Varför?)
    MelindaG skrev 2020-05-13 10:10:12 följande:

Just ja. Tråden handlade om tips. Onanera i badkaret i samband med att du är extremt kissnödig. Försök kissa och tillåt dig bli kåt av det. Det är ju omöjligt att kissa samtidigt som man närmar sig orgasm. Men om du försöker så många gånger så upptäcker du att så småningom aktiveras orgasmmusklerna och du börjar spruta men du känner en helt ny känsla. När du fått ut allt riktigt kiss i badkaret kommer du känna en ny sensation. Äckligt? Visst. Funkar? Jepp.

Det här såg jag i en film ^__^
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Sugen) skrev 2020-03-19 11:19:12 följande:

Kan man onanera sig till fontänorgasm? Hur gör man? Vad är era skönaste onanitips. Finns det sätt att göra så orgasmerna blir intensivare? Orgasmerna är alltid så korta för mig och har aldrig ens vart i närheten av en Gpunktsorgasm eller sprutorgasm, men hade så sjukt gärna velat uppleva det.

Köp en satisfyer :) Mitt största problem är att inte få fontänorgasmer med den ;)
  • Amadeus2

En bisexuell kvinna jag känner kan få fontän orgasm bara med någon kvinnlig sexpartner. Eftersom de själva är kvinnor och smek sig själva vet var som skall röras. Min vän har aldrig lyckats själv och vi har aldrig haft sex är vänner men inte mer. Med en man kan hon komma flera gånger starka orgasmer men inte mer.
    Jag vet inte men har läst att en fontän orgasm egentligen inte är en orgasm.

Svar på tråden ONANITIPS! Onanera sig till fontänorgasm