• Anonym (Sorg)

    Misstänker uthängning

    Hej. Jag har en fråga. Jag misstänker att jag kan ha blivit uthängd på sociala medier. Men frågan är. Var och vilken sida.

    Hur jag vet det.

    Förra året så hade jag blivit filmad eller fotograferad av tre kvinnor. Eller så var dom tjejer. Som sagt. Varför jag misstänker det. Min första misstanke. Förra året 2018 nånstans i juni så hade jag sett en rödhårig ung kvinna som satt med sina 2 kompisar. Den ena var kvinna, blond och blåögd. Den andra var ung man, mörkblond om jag mins rätt. Men kommer inte ihåg färgen på ögonen. Som sagt. Så hejade jag på denne rödhåriga tjejen eftersom hon tittade på mig. Jag hade förväntat mig som vanligt inget svar och ignorera vilket är vanligt. Eller ett Hej som händer ibland och inget annat. Men det slutade med utskällning på grund av att jag gav en tumme upp som slutade med att hon skällde ut mig och så att jag inte skulle göra såhär. Hon ifrågasatt mig för detta och började skälla ut mig och började fråga mig en annan sak. Sen nämnde hon om sin hälsoproblem, som i vanliga fall behöver inte avslöjas. Men även om jag kunde lida med henne på det viset så var hela med att jag var en främling som hejade på henne med en tumme upp. Sen bad hon mig och sticka och så nått fult. Vilket jag gjorde. Men som sagt. Så gick jag till banken för att stoppa i kontanter, så kom dom 3 till mig igen. Och konfronterade mig och bad mig att hålla mig undan. Och knuffade mig. Visst. Man var nedstämd och gick därefter till subway och tröstade sig med en macka.

    Som sagt så var det ingen bra månad. vid augusti så fick jag 3 tjejer på mig som filmade mig i smyg. Men eftersom jag inte har bevis så finns det ingen alternativ än att känna skräcken jag lever i nu. Jag har aldrig varit en sexism eller våldtäktsmän över huvud taget. Det ändå jag kan också misstänka är att jag har skakat hand med en våldtäktsmän som jag aldrig har vetat förr, men fick reda på det av en bekant. Men samtidigt tror jag att det är det som har eskalerat sig.

    Men efter det märkte man konstiga beteende från många kvinnor där jag bor. Även dom jag känner. Nu vet jag ingenting förutom att hela min kropp ryser av sorg och fruktan. Även om jag ska hata personen. Har jag ingen rätt att utrycka mig eftersom det är en tjej och eller ung kvinna. Så ska man ha respekt. Men samtidigt. Så känner man sig att man vill konfrontera denne med en kvinnlig vän som kan komma i skott med denna naturen som kom undan. Det är sorgligt. Nästa gång. Så hejar jag bara. Eller så får jag låta bli tills personen hejar mig.

    Men som sagt. Vilka sidor förvarar dom i så fall uthängda men förutom bustedfuckboy eller fuckboys.

    Är det någon av er som vet. Kanske nån gemensam sida där man hänger ut killar och tjejer i ett för olika orsaker. Vad tror ni.

    Förra gången jag frågade. Då var det fel tråd. Från psykisk ohälsa. Och det var ett misstag. Men

  • Svar på tråden Misstänker uthängning
  • Anonym (Sorg)
    Anonym (Eh) skrev 2020-03-23 09:43:43 följande:

    Du skriver väldigt osammanhängande och obegripligt. Menar du att du skulle ha blivit uthängd som en våldtäktsman bara för att du gjorde tummen upp till några tjejer?

    Jag säger som de andra i tråden, SÖK HJÄLP FÖR DIN PARANOIA!


    Långbenopluto skrev 2020-03-23 10:41:39 följande:

    Oj

    Om du är så paranoid så bär du fundera på hur du beter dig mot folk....


    pyssel skrev 2020-03-23 11:01:08 följande:

    Jag driver inte med dig. Sök hjälp. Man kan bli en fara för både sig själv och andra när man drivs av så mkt misstänksamhet att man både tror en massa = inbillning, men även får folk att reagera = på riktigt. Alltifrån att tjejer ska ha ropat saker till att de nu hänger ut dig. Nej, verkligen, sök stöd hos någon professionell som både kan visa förståelse och hjälpa dig vidare.


    Anonym (jo) skrev 2020-03-23 11:04:05 följande:

    Jo för oss är det väldigt tydligt.... 

    Men om du nu inte tror på oss vad förlorar du på att prata med en psykolog.... Skulle de bekräfta vad vi säger så kan de hjälpa dig. Annars så kanske de kan hjälpa dig med vad som händer...

    Så sök hjälp!


    Först och främst går man inte och frågar en främmande kvinna vad hon tänker om mig. För det blir automatisk att man ses som en fara eller en äckel som kommer fram utan någon som helst bekant med personen. Och när det kommer till dom jag känner. Fick jag inget svar på frågan.

    Men och andra sidan. Så undrar jag. Hur många av er är kvinnor som snackar med mig på tråden.

    Varför skulle jag vara sjuk för det. Även en läkare jag besökte som tyckte att det var onödigt att söka sig till psykologen bara för att prata om denna problem. Och andra sidan. Varför poängtera att jag är paronid. Du som kille. Har du aldrig varit med om det att någon skäller ut dog och kalla dig äckel. Utan nån anledning.
  • Anonym (Sorg)
    Vevoz skrev 2020-03-23 11:12:53 följande:

    Har vi inte redan fått genom det här?


    På sätt och vis.
  • Anonym (Sorg)
    Pierott skrev 2020-03-23 11:03:24 följande:

    Kopierade du din förra tråd rakt av eller? Det är fortf din inbillning, sluta slemma på unga tjejer så behöver du inte oroa dig.


    Ja. Och redigerat lite.
  • Anonym (Sorg)

    Mina föräldrar var väldigt noga med mig att aldrig någonsin göra illa en kvinna eller ens peta på någon utan lov. Men nu är veskymmret väldigt högt och måste inse vilken fara man försätter dig i samhällen. Jag skulle aldrig tvinga någon i mig. Aldrig.

  • Pierott
    Anonym (Sorg) skrev 2020-03-23 14:16:07 följande:

    Ja. Och redigerat lite.


    Oavsett om du redigerat eller inte så lider du fortf av paranoia. Om du inte är den dömda taffsaren som hotar med självmord stup i kvarten, du svarade aldrig på det i din förra tråd. Om du är han får du leva med konsekvenserna av vad du gjort, vad man sår får man skörda.
  • Anonym (?)
    Pierott skrev 2020-03-23 14:43:19 följande:
    Oavsett om du redigerat eller inte så lider du fortf av paranoia. Om du inte är den dömda taffsaren som hotar med självmord stup i kvarten, du svarade aldrig på det i din förra tråd. Om du är han får du leva med konsekvenserna av vad du gjort, vad man sår får man skörda.
    Kan du återberätta för oss som inte läste den andra tråden? Vad är det för dömd tafsare?
  • Anonym (Sorg)
    Anonym (?) skrev 2020-03-23 15:52:02 följande:

    Kan du återberätta för oss som inte läste den andra tråden? Vad är det för dömd tafsare?


    Jag är ingen tafsade din dåre. Inte i närheten av sexism.
  • Pierott
    Anonym (Sorg) skrev 2020-03-23 16:09:29 följande:

    Jag är ingen tafsade din dåre. Inte i närheten av sexism.


    Varför svarar du inte på min fråga?
  • Anonym (?)
    Anonym (Sorg) skrev 2020-03-23 16:09:29 följande:
    Jag är ingen tafsade din dåre. Inte i närheten av sexism.
    Varför kallar du mig dåre? Jag frågade bara vad det var Pierott syftade på. Får jag inte göra det?
  • Anonym (Sorg)
    Anonym (?) skrev 2020-03-23 16:34:48 följande:

    Varför kallar du mig dåre? Jag frågade bara vad det var Pierott syftade på. Får jag inte göra det?


    Du kallade mig dömd tafsade. Vad tror du!!!!
Svar på tråden Misstänker uthängning