BF December 2020
Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.
Saknade en tråd så jag startar en. Om allt blir som tänkt så har vi BF 13 december 3020. Vi väntar på barn nummer 4.
Jag hoppar också in här, jag har bf den 9/12 om allt går som det ska, det blir i så fall vårat tredje barn!
Det var inte jätteplanerat, men jag önskade det verkligen, min man är nog mer tveksam, har inte berättat för honom än, vet inte hur jag ska berätta, haha!
Jag hoppar också in här, jag har bf den 9/12 om allt går som det ska, det blir i så fall vårat tredje barn!
Det var inte jätteplanerat, men jag önskade det verkligen, min man är nog mer tveksam, har inte berättat för honom än, vet inte hur jag ska berätta, haha!
Vad kul! Grattis :)
Någon annan här som har en extremt svullen mage? Jag är endast i vecka 5 men ser ut att vara i månad 4 eller något haha. Fick höra att det kanske beror på att man bär på tvillingar..
Rätt säker på vi är gravida, bf 7/12 Isf ???? ska ha mens imorgon eller måndag men tror inte den kommer ????????
Jag har också svullen mage precis som du Leon2002!
Är i vecka 5. Har inte haft svullen mage med mina tidigare tre graviditeter i vecka 5.
Leon2002 väntar du tvillingar? Kan det vara så
Rätt säker på vi är gravida, bf 7/12 Isf ???? ska ha mens imorgon eller måndag men tror inte den kommer ????????
Håller tummarna för dig
Trodde bilden kom in, men är ett klart streck. Nästan för bra streck för mensen ska komma på måndag ????
Heej alla!
Jag hoppar in här jag med :)
Plussade i tisdags med andra barnet och är nu vecka 5. Enligt appen beräknad 2 december. Jag mår bra än så länge men jag känner mig mycket mycket oroligare denna graviditet. Jag känner inga symptom alls förutom att brösten är tunga och ömma. Inge molvärk på samma vis som med dottern så jag blir lite orolig. Har ni nån molvärk ännu? Hur mår ni? :)
Hej jag är gärna med i denna tråden :) precis plussat med barn 2 med bf 7 dec.
Jag är exalterad samtidigt som jag är livrädd. Vi fick våran första i v 25 +1 pga havandeskapsförgiftning :(
Jag vet att sjukvården kommer hålla extra koll på oss denna gång dock så ska försöka slappna av lite :) lättare sagt än gjort haha ;)