Inlägg från: Anonym (Sara) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sara)

Vad kallar du en man som helt gett upp

Tror inte jag skulle kalla honom något, inget av ovanstående i alla fall. Hur jag skulle uppfatta honom beror väl på hur och i vilket sammanhang och varför han väljer att ens informera mig om saken.

Generellt skulle jag bara uppfatta honom som singel/ensamstående.

• Anonym (Sara)
    Anonym (.) skrev 2020-03-23 12:21:07 följande:

Låter som en ensam och uppgiven man med krossat självförtroende.

Fast det måste väl bero på orsak. Om han gett upp tjejer för att han jnsett att han jnte är j tresserad av tejer tex. Eller insett at han inte trivs i parrelationer. Det behöver man väl inte ha minsta dåligt självförtroende för?
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Sara) skrev 2020-03-23 14:21:32 följande:

Tror inte jag skulle kalla honom något, inget av ovanstående i alla fall. Hur jag skulle uppfatta honom beror väl på hur och i vilket sammanhang och varför han väljer att ens informera mig om saken.

Generellt skulle jag bara uppfatta honom som singel/ensamstående.

Under förutsättning att han var ensamstående förstås. Var han ihop med en man skulle jag ju inte se honom som ensamstående :)
  • Anonym (Sara)
    Anonym (G) skrev 2020-03-23 15:32:27 följande:

Det är helt ok. Ingen som ser ner på dig för det. Det är ditt eget val om du vill försöka eller inte.

Håller med här. Helt ditt eget val som jag har svårt att se att folk skulle döma dig (ts) som mäniska för (som de alternativ du har i ts). Varför skulle de? Det påverkar ju ingen annan än dig själv.
Svar på tråden Vad kallar du en man som helt gett upp