• Anonym (24 h)

    Låg med två killar med 24 timmar mellan, kan det smittas?

    Om den första killen har en könssjukdom, kan jag smitta ner två då när det bara gått ett dygn?

  • Svar på tråden Låg med två killar med 24 timmar mellan, kan det smittas?
  • Anonym (24 h)
    Anonym (Eh) skrev 2020-03-23 20:06:20 följande:

    Eh, ja?


    Tänkte eftersom det tar sju dagar innan det syns på ett test. Inkubationstiden.
  • Anonym (Eh)
    Anonym (24 h) skrev 2020-03-23 21:02:54 följande:

    Tänkte eftersom det tar sju dagar innan det syns på ett test. Inkubationstiden.


    Ja fast bakterierna får man ju direkt.
  • Anonym (Hjälp)

    Ska du knulla runt bör du verkligen se till att kondom alltid används! För din och de andras skull.

  • Anonym (Rationell)

    Klart att det kan. Prova att inte vara så lösaktig nästa gång. 

  • Anonym (*)
    Anonym (24 h) skrev 2020-03-23 19:51:53 följande:

    Om den första killen har en könssjukdom, kan jag smitta ner två då när det bara gått ett dygn?


    Själv hade jag oroat mig mer för Covid-19.
  • Anonym (24 h)
    Anonym (Hjälp) skrev 2020-03-23 22:42:24 följande:

    Ska du knulla runt bör du verkligen se till att kondom alltid används! För din och de andras skull.


    Senast jag låg var två år sedan, självvalt. Sen blev det som det blev när jag fick smak för det igen..
  • Anonym (Alla goda ting äro tre)
    Anonym (24 h) skrev 2020-03-23 19:51:53 följande:

    Om den första killen har en könssjukdom, kan jag smitta ner två då när det bara gått ett dygn?


    Det beror på vilken könssjukdom du är smittad av, säg till dom att gå och testa sig.. Skit i dom elaka kommentarerna för hade du varit en kille så hade det inte varit något annat än en fjäder i hatten. Tänk på att det finns könssjukdomar som är svåra att bota, inte som klamydia som oftast botas med antibiotika.
  • Anonym (24 h)
    Anonym (Alla goda ting äro tre) skrev 2020-03-24 09:19:24 följande:

    Det beror på vilken könssjukdom du är smittad av, säg till dom att gå och testa sig.. Skit i dom elaka kommentarerna för hade du varit en kille så hade det inte varit något annat än en fjäder i hatten. Tänk på att det finns könssjukdomar som är svåra att bota, inte som klamydia som oftast botas med antibiotika.


    Ja det vore ju jobbigt att få nåt som är svårare., tack för pepp! Känns lite jobbigt ändå men som sagt, hade en kille gjort samma sak hade det inte varit samma reaktioner
  • Anonym (FYI)
    Anonym (24 h) skrev 2020-03-24 14:46:52 följande:
    Ja det vore ju jobbigt att få nåt som är svårare., tack för pepp! Känns lite jobbigt ändå men som sagt, hade en kille gjort samma sak hade det inte varit samma reaktioner
    Jodå, sprida könssjukdomar är könsneutralt. Ingen fjäder i hatten oberoende kön.
Svar på tråden Låg med två killar med 24 timmar mellan, kan det smittas?