• HasseA

    Onanera inför varandra i en stadig relation - gör ni det?

    Det har hänt att vi gjort det väldigt tydligt, tex sittande mitt emot varandra i varsin solstol på en strand (utan att någon såg oss), tills vi båda kom. Men annars är det väl mer något som bara sker någon liten stund då och då, som tex att hon leker med en wand samtidigt som jag står på knä bredvid henne och hon har mig i munnen.

    Men, tex, sitter du någonsin på din frus mage, med en hand mellan hennes ben, och hon smeker dig? I så fall går det rätt lätt att ändra så att du runkar själv, utan att du liksom måste introducera något. Jag gör det ibland, och sprutar på henne, kanske flyttar mig så jag når hennes mun ibland. Min fru gillar det skarpt, att se mig så, nära hennes ansikte.

    Om du skulle kunna göra en sån sak, utan att din fru skulle ha något emot det (skulle hon ha det?), kanske din fru i ett sånt läge når att smeka sig själv om du mer står på knä över henne? Det blir ju i så fall bakom din rygg, så det skulle hon kanske fixa? Om du börjar runka, och säger "Smek dig själv.".

    Bara som en idé - det går väl att komma på andra varianter på det temat.  Jag bara känner att man måste ju inte komma överens innan, det kan ju också bara ske, liksom.


Svar på tråden Onanera inför varandra i en stadig relation - gör ni det?