Inlägg från: Anonym (Fundersam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fundersam)

    Sambo som plötsligt börjar med snapchat

    Sandrasöt88 skrev 2020-04-01 06:22:07 följande:

    Han är 100 % otrogen. Att du sedan försöker hitta logiska förklaringar till varför hennes rumpa är blå är normalt, för du befinner dig i chock just nu.


    Ja jag ser det inte som osannolikt att han förskönar sanningen. Vet inte om jag vill veta. Han erkänner att dom haft en flört, att han gått över gränser. Det räcker på nåt sätt. Och även om det inte blivit mer än så, hur ska vi kunna gå vidare med det? Min tillit är på noll. Hur ska jag kunna vada nära honom igen utan att tänka på henne?
  • Anonym (Fundersam)

    Ja han tog ju iaf steget att träffa henne fysisk för att träna en söndag förmiddag medan jag var hemma och tog hand om våra barn. Det handlade såklart inte om tt han ville ha träningssällskap utom om att han ville träffa henne, det fattar jag ju. Träning i sig kan ändå vara rätt intimt på sätt och vis, om man tränar bra två stycken. Känner mig mer och mer äcklad. Jag vill fråga om det har skett nåt mer, om dom har setts fler gånger men jag vet samtidigt inte om jag vill veta. Vet heller inte om jag kommer få nåt svar. Jäkla corona-tider också. Har god lust att ta barnen och åka till mina föräldrar nåra dagar men dom båda är i riskgrupp så det känns onödigt att utsätta dom för det...

  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Fundersam) skrev 2020-04-01 08:59:27 följande:

    Ja han tog ju iaf steget att träffa henne fysisk för att träna en söndag förmiddag medan jag var hemma och tog hand om våra barn. Det handlade såklart inte om tt han ville ha träningssällskap utom om att han ville träffa henne, det fattar jag ju. Träning i sig kan ändå vara rätt intimt på sätt och vis, om man tränar bra två stycken. Känner mig mer och mer äcklad. Jag vill fråga om det har skett nåt mer, om dom har setts fler gånger men jag vet samtidigt inte om jag vill veta. Vet heller inte om jag kommer få nåt svar. Jäkla corona-tider också. Har god lust att ta barnen och åka till mina föräldrar nåra dagar men dom båda är i riskgrupp så det känns onödigt att utsätta dom för det...


    Sett fler gånger utanför jobbet alltså, på jobbet ses dom väl dagligen... Han har en chefsposition, jag frågade om han var hennes chef, "nej är du galen" var hans svar. Som att det var det värsta som skulle kunnat hända...
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Sundancer) skrev 2020-04-01 09:07:48 följande:

    Ge dig inte bara fråga..jag varit i hans situation du kan få ut allt , han är pressad.

    Lycka till


    Tack! Jag tror jag måste få veta allt för att kunna gå vidare. Kommer aldrig kunna släppa tanken på det annars.
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (kille) skrev 2020-04-01 09:16:21 följande:

    Seriöst? Vilken jävla snubbe du råkat ut för. 

    Jag kallar sådana lirare för kuklös.

    Ingen ryggrad alls. Ålders kris så de skriker om det.

    Du sa att hon arbetar på hans jobb?

    Åk dit med gulashsoppa, vänta, titta och ta reda på vem det är, gör en stor jävla scen och skäm ut din karl så ingen kommer att respektera honom på jobbet, och henne. Och kör hela kortet, att du kämpar för er relation, jobb, och barnen och att han bara överger er för någon 99 kronors slampa. Och han kan behålla henne men han förlorar barnen. Sen var ärlig, pappa älskar inte oss längre han har hittat ett annat barn. 

    Eller jag skulle vilja att det skedde snarare. Finns ju 99kronors här på FL som säger att dom blir upphetsade av gifta män. 

    Skräp människor, men att den karln  du har som fått chansen till två barn gör så där får mig att vilja spy. 

    Nej detta oavsett hur oskyldigt det än är, är inte ok. Man skaffar inte snapchat å beter sig så. Inte om man är en vuxen karl, vilket din karl verkar vara väldigt långt ifrån. 

    Sätt ned foten. Vad du en gör, gör något så detta får ett avslut, er relation, eller hans nya. 

    Personligen, hade jag inte kunnat börja om, med en sådan patetisk person. 

    Önskar dig det bästa ur detta!


    Ja tänk om man kunde göra så! Det hade varit nåt! Tjej har dessutom pojkvän, har god lust att kontakta honom och berätta vad jag vet, men samtidigt orkar jag inte lägga mig i. Jag kommer inte kunna gå vidare med honom, jag inser det mer och mer. Han tyckte det var värt att riskera allt för henne tydligen. Tanken på att inte få ha barnen på heltid är det värsta. Det gör så ont att tänka på så jag kan knappt andas. Ännu värre om han skulle gå vidare med henne.. vill inte att hon ska träffa mina barn.

    Tack för att ni skriver!
  • Anonym (Fundersam)

    Han påstod att han skaffat snapchat för att dom skulle kunna dela låtar med varandra och att det sen fortsatt. Skitsnack. Kollade han Spotify nu och han har en låtlista som han döpt med hennes initialer, många kärlekslåtar som jag gissar hon har tipsat om. Det står gårdagens datum på den, betyder det att den skapades igår då?

  • Anonym (Fundersam)

    Vill aldrig mer leva med en man!

    Försöker tänka praktiskt nu. Vi lär fortsätta prata ikväll. Vårt äldsta barn står i kö för utredning, han har väldigt stort behov av rutiner och trygghet och att allt är som det brukar. Det här kommer ta extremt hårt på honom den dag vi väljer att berätta. Vi lär som sagt inte kunna sälja huset än på ett tag, i dessa tider, så vi får försöka hålla ihop vardagen så gott det går under samma tak. Trodde aldrig jag skulle hamna i den här situationen. Så ovärdigt slut...

  • Anonym (Fundersam)

    Jag vet varken ut eller in. Vi har inte tagit nåt definitivt beslut kring nåt. Vi måste prata mer. Jag känner att om vi fortsätter kämpan är det för barnen, inte för oss. Det blir inge bra. Men fan så svårt att ta steget att fullfölja en separation, även om jag vet att det blir bra tillslut.

  • Anonym (Fundersam)

    Jag frågade om han skulle avinstallera snapchat nu. Han sa att ja om det är ett krav/ultimatum/vad som krävs... jag kände bara men fuck you det fattar du väl själv att du måste göra annars vill du ju inte bryta helt. Så länge vi bor under samma tak ska ingen kontakt med henne ske. Punkt.

  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (samma) skrev 2020-04-02 09:29:27 följande:

    Har han svarat något på det där med att hennes ben blev blå pga honom?


    Jag frågade, det var pga burpees utomhus när dom tränade sa han. Vad vet jag. Dom har inte haft sex eller gjort nåt annat fysisk säger han. För mig var det ett stort övertramp att stämma träff med henne och ses utanför arbetet, om än "bara" för att träna. Och sen undanhålla vem han ska träna med. Inte ens när vi sitter och pratar kunde han erkänna att det bara var dom två förän jag pressade på. Hans uppfattning är att det inte är så svart och vitt, att denna flört liksom hamnar i gråzonen. Att det inte varit konstant flörtade så. Det fattar ju jag också, att man inte flörtar i varenda mening utan skriver om annat också. Men sveket är ju det samma. Jag sa att för mig som sitter på andra sidan är det inte fråga om nån jävla gråzon. Det är ett rejält övertramp och du har förstört min tillit och mitt förtroende till dig. Hur jag ska kunna glömma och gå vidare?

    Jag är sviken, sårad, arg, ledsen... men så ser jag på barnen och tänker på det liv vi haft och har tillsammans, som familj. Hur lätt det än är för andra att säga "dumpa, gå vidare" osv så är det så svårt och så dubbla känslor som sliter i mig. Det hade varit lättare att hantera ett snedsteg på fyllan, men nu har han medvetet skrivit och flörtat med den här tjejen i över två månader. Här hemma, i vårt hus, när och barnen har varit hemma samtidigt. När jag har lekt med barnen eller suttit i soffan och mys och kollat på tv med dom så har han stått och skrivit till henne samtidigt... Även om han nu inte har legat med henne så är det ett sånt jävla övertramp.

    Så har han mage att säga att han iaf aldrig gått över min personliga integritet så pass att han kollat min mobil, inte för att jag har haft anledning till det, la han till. Nej men jag hade ju uppenbarligen anledning att göra det, min magkänsla sa mig nåt och jag hade rätt! Han skulle kunna kolla min mobil hur mycket som helst. Det skulle inte kunna finnas nånting som skulle kunna missuppfattas som nåt som passerst gränsen. Inte en gång på dess 14 år skulle han ha hittat nåt.

    Nu blev det lite långt...
Svar på tråden Sambo som plötsligt börjar med snapchat