• lillesnigelaktadig

    Fast i Frankrike, vill hem.

    Hej allesammans.

    Jag har gått i skola i Frankrike sen september förra året. Älskar skolan, men nu under corona tider blir jag mer och mer nervös och orolig och kan knappt sova om nätterna pågrund av detta.

    Jag vill verkligen åka hem och va nära min pojkvän och familj nu i dessa tider :( tror jag håller på och blir tokig alltså..

    Samtidigt så avråder de ju folk till att resa just nu. Är så jävla splittrad just nu.. vad ska jag göra? :(

  • Svar på tråden Fast i Frankrike, vill hem.
  • Coccolina
    lillesnigelaktadig skrev 2020-04-01 03:54:56 följande:

    Hej allesammans.

    Jag har gått i skola i Frankrike sen september förra året. Älskar skolan, men nu under corona tider blir jag mer och mer nervös och orolig och kan knappt sova om nätterna pågrund av detta.

    Jag vill verkligen åka hem och va nära min pojkvän och familj nu i dessa tider :( tror jag håller på och blir tokig alltså..

    Samtidigt så avråder de ju folk till att resa just nu. Är så jävla splittrad just nu.. vad ska jag göra? :(


    Jag förstår dig. Frågan är om du ens kan ta dig hem just nu på ett säkert sätt... Det mesta är ju inställt och många länder har stängt gränser... Försök hålla dig i isolering och ha mycket kontakt med din familj och pojkvän... Jag har släkt i Italien som jag önskar kunde komma hem, men rent krasst håller de sig inne och följer reglerna där nere så är de säkrare där än vad man är här där idioter fortfarande tror att det är ok att åka på skidsemester... 
    Försök hålla dig lugn, jag vet att det är svårt. Men tror det säkraste för dig är att stanna där du är så du inte riskerar att smittas på vägen hem. Detta kommer gå över, det kommer inte vara så här för alltid, så håll ut!!
    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Lilla Fridolf

    Stanna där du är, naturligtvis. Kom inte hit med din smitta.

Svar på tråden Fast i Frankrike, vill hem.