• Anonym (Jacke)

    Sned & vriden penis

    Hej, jag behöver eran hjälp och helt seriösa svar tack, okej så det är så att min penis är sne åt vänster och alltid varit det men den är även vriden, dvs att strängen är pekat mot höger istället för neråt, så vriden blir den när jag har sex, senaste veckan har jag försökt att ha den rak när jag runkar, vad borde jag göra, det som gör mig orolig är inte att den är sne utan det är att den är vriden, finns de något jag kan eller borde göra? Om ni inte fattar vad jag menar med vriden så är det att strängen är ju under ollonet och är nerråt men min är mot höger så de nästan att min kuk är vänd, jag är 17 byw

  • Svar på tråden Sned & vriden penis
  • Anonym (Camilia)

    Jag tror du måste gå till en venerolog (kuk-doktor) och fråga vad de kan göra. Det är ju inte så att du själv kan vrida den rak direkt.

    Jag dejtade en kille förut som var så sne i sin kuk att det gjorde ont att ha sex med honom. Han gick till en venerolog, fick operera kuken så den blev rak, det blev mycket bättre efter det.

  • Anonym (John Holmes)

    Vilken otur, hädanefter måste du bara knulla brudar som är lika sneda som dej för att det ska gänga rätt.

    Alternativt drar du fast skruven i svarvens chuck och vrider den rätt genom att slå på svarven i max 1,5 sekunder.

Svar på tråden Sned & vriden penis