• Magda11

Fick ni symptom innan BIM?

Hej!

Är det vanligt att ha massa symptom innan BIM när man är gravid?

Är på ÄL+7/8 och har inga direkta symptom. Haft mer symptom veckan innan jag fått mens tidigare månader, så på så sätt är det annorlunda och får någon slags känsla om att det kanske lyckats för oss denna månad. Samtidigt känns det som att man borde känna av något då man läst en del om fatt folk haft det och det dödar hoppet lite...

Hur var det för er som varit/är gravida? Hade ni symptom innan BIM när ni sedan plussade? Eller kände ni ingenting speciellt?

• Svar på tråden Fick ni symptom innan BIM?
  • Daphodil
    Magda11 skrev 2020-04-07 09:03:58 följande:

Låter som om det kan finnas hopp för mig då :)

Väntade ni till BIM med att testa eller när testade ni?

Jag har alltid tjuvstartat typ ÄL+10, för då kan man absolut plussa
  • Ela90

Ja väntade med att testa tills bim. Hade testat så många gånger innan bim andra månader och då blivit besviken så ville vänta o se om mensen kom först o sen testa om den inte kom..

• Ela90

Ja väntade med att testa tills bim. Hade testat så många gånger innan bim andra månader och då blivit besviken så ville vänta o se om mensen kom först o sen testa om den inte kom..

• Magda11
    Daphodil skrev 2020-04-07 09:52:15 följande:

Jag har alltid tjuvstartat typ ÄL+10, för då kan man absolut plussa

Ela90 skrev 2020-04-07 10:38:01 följande:

HejsanJenny skrev 2020-04-07 10:49:54 följande:

Jag testade på den dagen mensen var beräknad. :)

Får se hur länge jag klarar hålla mig... Vill ju helst vänta till BIM, men som det känns nu kommer jag nog inte klara hålla mig så länge, hehe.
  • Fulkultur

Hej!

Jag är gravid i v 4, och jag hade symptom från ungefär äl+8. Var extremt (och då menar jag extremt) pruttig, alltså det gick i ett, mycket flytningar vilket jag annars inte har, ont i ljumskarna och ömma bröst. Testade positivt på äl+11, och då började jag också få som håll vid midjan, och som mensvärk fast vassare. Inget illamående än.

Men som jag har förstått kan en likaväl vara helt symptomfri, det är individuellt. Hoppas du får ett plus!

• Magda11
    Fulkultur skrev 2020-04-07 14:50:18 följande:

Hej!

Jag är gravid i v 4, och jag hade symptom från ungefär äl+8. Var extremt (och då menar jag extremt) pruttig, alltså det gick i ett, mycket flytningar vilket jag annars inte har, ont i ljumskarna och ömma bröst. Testade positivt på äl+11, och då började jag också få som håll vid midjan, och som mensvärk fast vassare. Inget illamående än.

Men som jag har förstått kan en likaväl vara helt symptomfri, det är individuellt. Hoppas du får ett plus!

Det där med att vara väldigt pruttig känner jag igen väääldigt väl... haha.
  • Fulkultur
    Magda11 skrev 2020-04-07 18:00:51 följande:

Det där med att vara väldigt pruttig känner jag igen väääldigt väl... haha.

• Magda11

[quote=80327225][quote-nick]Fulkultur skrev 2020-04-07 20:03:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Det verkar inte som om ditt svar kom med :O

Svar på tråden Fick ni symptom innan BIM?