• Anonym (vibrator)

    Beroende av att komma själv

    Asså jag är beroende av att komma med min vibrator tror jag?? Kan gå flera timmar och jag tar upp den om och om igen under hela denna tid. Vibrerar typ i hela kroppen nu för jag använt den som mycket. Är det farligt eller vad tror ni haha??Oskyldig

  • Svar på tråden Beroende av att komma själv
  • Anonym (Man 44)
    Anonym (vibrator) skrev 2020-04-13 00:15:57 följande:

    Asså jag är beroende av att komma med min vibrator tror jag?? Kan gå flera timmar och jag tar upp den om och om igen under hela denna tid. Vibrerar typ i hela kroppen nu för jag använt den som mycket. Är det farligt eller vad tror ni haha??


    Så länge det inte drabbar dit vardagsliv är det väl inte farligt.. Men du kanske ska kontrollera det bättre.. Alltså när du känner att du måste, så säger du till dig själv att inte göra det.. Belöna dig i stället med att komma efter att du sagt ifrån eller inte använt den på ett antal dagar tex..
  • Anonym (Man 44)

    Mår du dåligt av ditt användande så är det kanske inte så bra...

  • Anonym (Vana)

    Styr du vibratorn eller styr den dig?

    Om du tar fram den när du har tid över och inte har något annat som du bör göra. Då är det väl ok.

    Om du avstår saker eller hittar på ursäkter för att kunna "leka", nja då är det ett beroende som styr dig.

    Sen är det upp till dig hur du vill ha det......

    Alkisar lever för sin fylla, knarkare för sitt rus. "Sportare" lever för endorfinkicken, äventyrare lever för adrenalinet. Sexmissbrukare lever för orgasmen....

    Vissa är nöjda och trivs med sina val andra mår dåligt och vill ha ett annat liv.

    Mår du bra och inte skäms, njut!

    Känner du skam och försakar annat som är viktigt, "hantera" det.

Svar på tråden Beroende av att komma själv