• emmy87

    Kan någon hjälpa o tyda detta äl-test?

    Kan någon säga om detta är positivt eller att äl förmodligen är på G?

  • Svar på tråden Kan någon hjälpa o tyda detta äl-test?
  • Anonym (hejhej,,)

    Mina såna ÄL-test är positiva så! (Jag tar ett CB ÄL-test med "glad smiley" för att bekräfta det) :) 

  • Anonym (Ägglossning)

    Nej inte ägglossning om några timmar, nu tänker ni fel. Från positivt test går det 24-48h innan ägglossning sker. För mig skulle det där inte vara positivt, men ikväll eller i morgon skulle det troligen bli positivt (jämnstarkt eller starkare).

  • Önskarbebis2020
    Anonym (Ägglossning) skrev 2020-04-14 14:23:40 följande:

    Nej inte ägglossning om några timmar, nu tänker ni fel. Från positivt test går det 24-48h innan ägglossning sker. För mig skulle det där inte vara positivt, men ikväll eller i morgon skulle det troligen bli positivt (jämnstarkt eller starkare).


    Ser nu att jag givetvis menar fullt utslag inom timmar/dag inte ÄL haha. Ibland skriver man för snabbt
  • Anonym (Fliz)

    Hej!

    Kanske kan ni hjälpa mig?

    Jag är ny på ägglossningstest o är jätteosäker på vad detta betyder

    Har samma resultat oavsett tid flera dagar i rad nu... mensen ska komma om 2 dagar Men verkar som jag har ägglossning precis innan mensen? ???? eller?

  • Anonym (Majs)
    Anonym (Fliz) skrev 2020-05-08 13:10:22 följande:

    Hej!

    Kanske kan ni hjälpa mig?

    Jag är ny på ägglossningstest o är jätteosäker på vad detta betyder

    Har samma resultat oavsett tid flera dagar i rad nu... mensen ska komma om 2 dagar Men verkar som jag har ägglossning precis innan mensen? ???? eller?


    Nja, det har du nog inte. De kan ge utslag för hormoner innan mens, men tycker det ser väldigt starka ut! Skulle gissa på att du är gravid?!
  • Findus12
    Anonym (Fliz) skrev 2020-05-08 13:10:22 följande:

    Hej!

    Kanske kan ni hjälpa mig?

    Jag är ny på ägglossningstest o är jätteosäker på vad detta betyder

    Har samma resultat oavsett tid flera dagar i rad nu... mensen ska komma om 2 dagar Men verkar som jag har ägglossning precis innan mensen? ???? eller?


    Jag skulle tro att du är gravid!
  • Anonym (Fliz)
    Findus12 skrev 2020-05-08 13:23:13 följande:

    Jag skulle tro att du är gravid!


    Oj tror du? Kan det visas på testen? ???? oj
  • Anonym (Fliz)
    Anonym (Fliz) skrev 2020-05-08 13:58:43 följande:

    Oj tror du? Kan det visas på testen? ???? oj


    Oj, kan det vara så? ???????? kan det synas på ägglossnigstest? Ja då får jag se om mensen kommer som den ska eller inte....
  • Findus12
    Anonym (Fliz) skrev 2020-05-08 13:59:59 följande:
    Oj, kan det vara så? ???????? kan det synas på ägglossnigstest? Ja då får jag se om mensen kommer som den ska eller inte....
    ÄL test reagerar också på graviditetshormon
  • Anonym (Ägglossning)

    Gör ett graviditetstest, du är troligtvis gravid. Ägglossningstest reagerar på samma hormon.

  • Anonym (Ägglossningstest)


    Vad tror ni är äl på g? Enligt min app preemom så är detta test high!
  • Anonym (Ägglossning)
    Anonym (Ägglossningstest) skrev 2020-05-14 14:25:07 följande:

    Vad tror ni är äl på g? Enligt min app preemom så är detta test high!


    Beror på, för en del kan det kanske vara positivt om testen aldrig blir riktigt starka, men för mig skulle det inte vara, då ska de vara jämnstarka. Kolla i morgon om det blir starkare eller svagare. Appen ska du nog inte lita på lika mycket som dina egna ögon. Helt jämnstarka är de ju klart inte, men blir det svagare igen i morgon så kanske du kan tolka det som att ägglossning sker i morgon eller i övermorgon. Eller så funkar inte stickorna på dig, eller din ägglossning funkar inte, man kan ju inte veta. I normala fall blir testat jämnstarkt 1-2 dagar innan ägglossning.
  • Anonym (Ägglossningstest)

    Kan säga att bilden är kass men den är lika stark som igår så hoppas naturligtvis att det är på G :) tack för svaret ????

  • Wojsan
    Anonym (Fliz) skrev 2020-05-08 13:59:59 följande:
    Oj, kan det vara så? ???????? kan det synas på ägglossnigstest? Ja då får jag se om mensen kommer som den ska eller inte....
    Hur gick det: har du tagit något graviditetstest? :)
  • Anonym (Ägglossningstest)

    [quote=80401864][quote-nick]Anonym (Ägglossningstest) skrev 2020-05-14 15:41:04 följande:[/quote-nick]

    Kan säga att bilden är kass men den är lika stark som igår så hoppas naturligtvis att det är på G :) tack för svaret.

Svar på tråden Kan någon hjälpa o tyda detta äl-test?