• Anonym (Förälder till flera.)

Unga och sex, porr osv.

Hej där ute, hur diskuterar ni samlevnad och sexualitet med era äldre barn? Yngre tonåringar? Porr? Alla vet att riktigt grovporr finns en sökning bort. Många unga har nästan helt obegränsat tillgång till nätet.

Själv är ganska neutral, förbud kan man glömma tycker jag men önskar att det fanns lite mer trevligt sex på nätet, men då måste man verkligen söka specifikt, medans blir faktiskt äcklad av all förnedringsporr som kommer upp direkt vid en enkel sökning. Jag tycker inte det hör ihop med att på ett sunt sätt upptäcka sex och erotik.

Vad tänker ni andra föräldrar? Har själv både söner och döttrar.

• Svar på tråden Unga och sex, porr osv.
  • Anonym (O)

Kan du ge exempel på det du uppfattar som förnedringsporr?

Anonym (O) skrev 2020-04-14 11:00:18 följande:

Ja det kan jag väl. Tex "avsugningar" som är enbart har som syfte att trycka ned mannens kön i halsen tills kvinnan ska spy, samtidigt bli slagen i ansiktet och ryckt i håret.
    Anonym (O) skrev 2020-04-14 11:00:18 följande:

Anonym (Förälder till flera.) skrev 2020-04-14 11:17:08 följande:

Ja det kan jag väl. Tex "avsugningar" som är enbart har som syfte att trycka ned mannens kön i halsen tills kvinnan ska spy, samtidigt bli slagen i ansiktet och ryckt i håret.

Hade du några tips eller tankar om hur du som förälder resonerar kring min ts?

Någon förälder som har några tankar?

• Anonym (Porr)
    Anonym (Förälder till flera.) skrev 2020-04-14 17:59:58 följande:

Någon förälder som har några tankar?

Vad ska du göra? Ska du visa porr för dem eller vad?
    Anonym (Porr) skrev 2020-04-14 18:02:49 följande:

Vad ska du göra? Ska du visa porr för dem eller vad?

Eh, vad menar du? Antar att du inte har egna barn/ungdomar eftersom du skriver så märkligt.
  • klyban
    Anonym (Förälder till flera.) skrev 2020-04-14 11:17:08 följande:
    Men om detta är ens barns önskan längre fram, så kanske man ska låta det vara upp till dom?

Har aldrig sett någon spy av att suga, men kanske det finns på bisarro-sidor.
    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Anonym (Jonna)
    Anonym (Förälder till flera.) skrev 2020-04-14 20:05:29 följande:

Eh, vad menar du? Antar att du inte har egna barn/ungdomar eftersom du skriver så märkligt.

Bry dig inte om onödiga kommentarer. Jag tror inte att FL är det bästa stället att ställa denna fråga på då det kryllar av män som älskar porr här.

Och som du ser, så är det mest dessa män som svarar.
  • Anonym (Jonna)
    Anonym (Förälder till flera.) skrev 2020-04-14 20:05:29 följande:

Bry dig inte om onödiga kommentarer. Jag tror inte att FL är det bästa stället att ställa denna fråga på då det kryllar av män som älskar porr här.

• Anonym (O)
    Anonym (Jonna) skrev 2020-04-14 20:46:57 följande:

Vem syftar du på? Jag är inte man.
Svar på tråden Unga och sex, porr osv.