Inlägg från: Anonym (TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS)

Hur gjorde du för att rasa i vikt snabbt?

Ja, som rubriken lyder. Och då vill jag såklart bara ha hälsosamma alternativ. Tack.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-04-23 16:40
    Bör nog tillägga att jag redan äter bra. Fikar ytterst sällan, äter sällan godis, vi äter inte kolhydrater hemma. Så sunt förnuft räcker inte, verkar det som.

• Svar på tråden Hur gjorde du för att rasa i vikt snabbt?
  • Anonym (TS)
    Fjäril kär skrev 2020-04-23 18:12:29 följande:

Vad innebär att "äta bra"?

Vad äter ni istället för kolhydrater? Ibland byter man ut saker som kan innehålla mer kalorier än det man avstår.

Äter grönsaker.
  • Anonym (TS)
    Anonym (G) skrev 2020-04-24 07:59:23 följande:

Byt jobb till ett där du rör dig om du inte redan har ett sånt. I kombination med 16:8 så lär det hända grejer.

Har testat det med att fasta på kvällen. Svårt. Att fasta på förmiddagen är svårt med jobbet.
  • Anonym (TS)

Någon som testat iTrim?

• Anonym (TS)
    Anonym (G) skrev 2020-04-24 11:11:46 följande:

Varför? Förmiddagen är lättast för då jobbar man ju och har annat att tänka på. Jag har ganska fysiskt arbete. Jag upplever det som jobbigt de första 2 dagarna sen brukar man vänja sig rätt kvickt. Man kan ju mjukstarta och äta mindre på förmiddagen ett par dagar. Jag tror nämligen att det sitter i huvudet på folk att man måste äta varannan/vart tredje timma. Jag mår mycket bättre av att låta bli.

Dricker kaffe och vatten under fastan.

Sitter i möten hela dagarna och vill inte ha en kurrande mage...
  • Anonym (TS)
    Anonym (G) skrev 2020-04-24 11:47:50 följande:

Tror du inte det går över? Jag har inget magkurr nämligen. Kör du fasta mellan 20:00 - 12:00 så får du ju äta efter halva arbetsdagen.

För några år sedan fastade jag på förmiddagen i flera veckor, kurrar som tusan.
Svar på tråden Hur gjorde du för att rasa i vikt snabbt?