• lemieaux

    Erfarenheter kring mens efter p spruta? Eller graviditet?

    Hoppas någon varit i samma eller liknande situation som mig och kan ge mig lite råd.

    Slutade med p spruta på hösten 2018. Fick första mensen i slutet på December 2019 så drygt 1 år och typ 3 månader senare. Sedan har jag haft mens i Februari och i Mars efter det. Och inget konstigt med det. Mellan dom två mensarna var det exakt 33 dagar från sista dagen till första dagen båda gångerna. Men denna gång lyser den med sin frånvaro. Är inne på dag 37 typ. Skulle fått mens i onsdags förra veckan om det skulle vart samma som gångerna innan. Om det hade varit 33 dagar som dom tidigare gångerna så borde jag haft ägglossning runt 8 April. Testat senast idag och inte en tillstymmelse till positivt med varken RFSU eller clearblue.

    Ni som slutat med p spruta har mensen varit normal sedan när den började eller kunde den vara knasig?

    Antingen så är jag gravid fast det är väldigt tidigt ännu eller så har mensen bara inte blivit regelbunden eller vad man ska säga.

    Har massor av symptom som stora vårtgårdar, trött och svag mensvärk hela tiden. Men ingen mens kommer ????

    Fattar inte om kroppen skulle tro den är skengravid så borde det vart större risk förra månaden att kroppen skulle ha lurats för då ville jag verkligen bli gravid. Men den här månaden känner jag bara nää för att det skulle bli i slutet på December så vill inget annat än att få mens haha. Och så blir det såhär.

    Någon med erfarenheter efter p spruta?

Svar på tråden Erfarenheter kring mens efter p spruta? Eller graviditet?