Inlägg från: Anonym (Varför? *Trött*) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varför? *Trött*)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Anonym (Paulina) skrev 2020-05-04 08:36:49 följande:

Haha! Det är roligt att du startar en tråd om att tjejer fejkar sina foton på dejtingsidor, sen när du själv ska lägga ut en exempelbild på hur du ser ut så väljer du ett foto av en tjugoårig kille :D Fast du själv är närmare 40.

Jag är inte ute efter att dejta någon på familjeliv. Så varför skulle jag visa upp mig? Jag ville visa hur en kille i min längd och vikt kan se ut om man är vältränad.
    Anonym (Hourglass) skrev 2020-05-04 23:33:23 följande:

Killen på bilden såg medelmåttig ut tycker jag och skulle swipat bort. Trist utseende pga ansiktet. Det skulle krävas ett väldigt snyggt ansikte på honom med den där kroppen som är väldigt meddelmåttig och dessutum är kort. De flesta som skrev till mig utan tröja såg bättre ut, var lite mer muskulösa och snyggare, manligare armar och händer. Tycker inte att den där på bilden tjänar på att ragga utan tröja.

Hur ser du själv ut då? Med dina krav? Var inte du överviktig ?
    Anonym (Hourglass) skrev 2020-05-05 03:30:52 följande:

Bättre ut än snubben på bilden och alla mina killar har sett bättre ut än honom på bilden som ser ut som en 4 av 10 eller en 3 av 10. Alla mina killar har sett ut på ett sett så att andra män som jag känner har sagt till mig om mina ex och män "han var snygg den killen". Jag är nöjd, jag är väldigt nöjd. Jag trivs, jag trivs oerhört. Någon har varit ett smalt rangel men ansiktet var skitsnyggt, hans k*k jättestor, han var lång, rik och han klädde sig snyggt i kavaj så ingen såg hur smal han var. Då kan man faktiskt få lov att vara en spinkis under sådana omständigheter som kompenserar och väger upp.

Du svarade aldrig på min fråga? Du är överviktig alltså...
    Anonym (Hourglass) skrev 2020-05-05 15:22:07 följande:

Fråga mina ex och min killa om de tycker det. Det tycker de inte. De är nöjda, jag är nöjd. Du däremot är missnöjd och tar inte till dig att förändra det som du förändra kan - dig själv för att lyckas bättre.

Återkom när du får ett napp i dejtingen.

Va har du för BMI då?

Vad är det jag ska förändra då? Min längd och mitt ansikte? Det kan bli lite svårt.

Gymmar dessutom redan.
    Anonym (Paulina) skrev 2020-05-05 15:28:22 följande:

Jo, fast du är tjugo år äldre än killen på bilden. Själv skulle jag aldrig lägga upp en bild på en tonårig tjej för att visa exempel på hur jag ser ut i kroppen. Det säger något om hur du uppfattar dig själv.

Jasså, har du inte lika snygg kropp längre? Ett extra lager fett? Jag har mer vältränad kropp idag än när jag var 20.
    Anonym (Paulina) skrev 2020-05-05 16:06:12 följande:

Ja, ja, du tycker det. Men enligt mig så säger det en del om din självbild.

Jo, jag säger det. Vägde 60 kg då.

Vad säger den då?
    Anonym (Paulina) skrev 2020-05-05 17:04:20 följande:
    Att du överskattar dig själv
    De flesta tjejer ja ?

Mulliga och överviktiga tjejer tror att dom ska få vilken kille dom vill...

Tjejer ska se ut som Johanna Runevad i Falkenberg.  

Blev nyss superlikad av en kvinna utan helkroppsbild. Men i hennes falls syns det till och med i ansiktet att hon är gravt överviktig. Inget fel på ansiktet , hon hade säkert varit snygg tom om hon vägt 50 kg mindre.

Men jag är inte intresserad av kvinnor alla dessa mulliga och tjocka kvinnor. Varför ger hon mig en superlike som är smal och vältränad?

Anonym (Anna) skrev 2020-05-05 21:46:37 följande:

Hon gjorde misstaget att tro att du inte var en ytlig douchebag.

Man är ingen douchebag bara för att man inte attraheras av mulliga och tjocka.
    Anonym (Anna) skrev 2020-05-05 22:03:19 följande:

Att mäta en människas värde genom fysiska attribut är enligt mig inte attraktivt och gör dig till en douchebag. Men det är bara vad jag tycker, du är fri att tycka vad du vill.

Det handlar inte om värde utan om attraktion. En kvinna vill väl ha en man som är attraherad av henne ?
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild