• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Ann3h

Testade mot uvi idag. Absolut inte det. Så hoppas mina sex smärtor beror på något annat ;) dock så testade jag ju självklart graviditet också. Solklart negativt på ÄL+10 på kvällsurin. Håller med många här... varför gör man så??!! Kan inte annat än skratta åt mig själv.

Men andra symtom som böra dyka upp är humörsvängningar, molvärk och ömma bröst (bruka bara få känsliga bröstvåtor vid mens) till å med min sambo tyckte brösten kändes mer spända :D så jag lever på hoppet än. 5Dagar kvar till Bim :D

• Jamiee

Fick en liten blödning igår som nu idag ökat.

Hade en nidblödning i tisdags och skulle fått mens 3/6 så gissar på ett tidigt missfall (igen) men stannar kvar i tråden då nytt BIM förhoppningsvis blir 26/6. Nya tag efter missfall i början av maj. Blir tydligen lätt gravid men sedan vill det inte stanna. Första barnet så man håller ju tummarna varje dag som går.

Hur går det för dig Frassex?

• Kira16

Inte varit inne på ett tag och hade 78 olästa i tråden ;)

Lägger till mig i listan, positivt ÄL-test idag så nu håller vi tummarna här hemma!

BIM JUNI 2020:

Majja92 28/5, 28 år. Första barnet

Vegaveravegavera 1/6 25 år. Första barnet

Abrakadabra 1/6 28 år. Första barnet

Lizzie09 1/6, 28 år. Andra barnet

Sararebecca 2/6, 28 år. Andra barnet

Ann3h 3/6, 26år Första barnet

Leia123 4/6, 34 år. Tredje barnet

Acge 6/6, 28 år. Första barnet

Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet

Marmow, 6/6, 32 år. Första barnet

Hanna0315, 9/6, 35 år. Första barnet.

Loea 9/6, 29 år. Första barnet

H0nd3ndär 9/6 35 år. Tredje barnet

Kira16 10/6 33 år. Andra barnet

33villbligravid, 11/6, 36 år. Andra barnet.

MsPinnipeds 14/6, 29, Första barnet

sbina86, 15/6, 33 år. Tredje barnet.

Canama, 15/6, 31 år. Andra barnet

Lillahjärtat2020 15/6, 26 år, första barnet

Gisse, 18/6, 31 år, tredje barnet

Fruitloop, 19/6, 32 år, Andra barnet

Bäbislängtan, 21/6, 31 år, andra barnet

Esemlan, 21/6, 36 år, andra barnet

(Humlan), 23/6, 34 år, andra barnet

Mrs Lina, 23/6, 33 år, andra barnet

apan95, 26/6, 24 år, första barnet

Enkeli, 6/6, 36 år, andra barnet

• Anonym (Låt det gå)
    Ann3h skrev 2020-05-29 20:55:37 följande:

Testade mot uvi idag. Absolut inte det. Så hoppas mina sex smärtor beror på något annat ;) dock så testade jag ju självklart graviditet också. Solklart negativt på ÄL+10 på kvällsurin. Håller med många här... varför gör man så??!! Kan inte annat än skratta åt mig själv.

Men andra symtom som böra dyka upp är humörsvängningar, molvärk och ömma bröst (bruka bara få känsliga bröstvåtor vid mens) till å med min sambo tyckte brösten kändes mer spända :D så jag lever på hoppet än. 5Dagar kvar till Bim :D

Så skönt att de inte va uvi iaf! Då hoppas vi att de är en böna som växer i magen din nu då :D

Ja varför utsätter man sig för allt detta testande. :O Vi vet att man inte borde... meeeen så sitter man där med de förbaskade blanka testet som man vet att man inte borde tagit. O.o

Man brukar säga att hoppet är de sista som lämnar en människa och håller nog med på den punkten. Så i morgon på äl+12 ska jag ta mitt förbaskade test trots att dagens va negativt. Heja oss.
  • Loea
    Anonym (Låt det gå) skrev 2020-05-29 15:31:49 följande:

Äl+11 idag o va tok negativt i morse. Inte köpt något nytt test än. En liten del av mig vill springa till apoteket och köpa och en liten del av mig tänker "om du nu är gravid så förr eller senare kommer de ju bli ett jäkla streck på testen du har hemma. Bit ihop kvinna" xD får se vilken sida som vinner min inrrw diskussion. Har kämpat i 1,5 år så de har gått åt många test. Mycket pengar på ingenting. :$

Haha känner igen den känslan! Den logiska delen av hjärnan säger verkligen till en att man är ju gravid eller inte oavsett om man testat eller inte. Och man kommer vara det i många månader till förhoppningsvis efter det så man har god tid på sig! Men en eller två dagar är aldrig så långa som innan bim.

Ja fy, det hinner bli en del onödiga test då. Har du använt ÄL-test för att kunna pricka in äl?
  • Frassex
    Jamiee skrev 2020-05-29 21:14:00 följande:

Fick en liten blödning igår som nu idag ökat.

Hade en nidblödning i tisdags och skulle fått mens 3/6 så gissar på ett tidigt missfall (igen) men stannar kvar i tråden då nytt BIM förhoppningsvis blir 26/6. Nya tag efter missfall i början av maj. Blir tydligen lätt gravid men sedan vill det inte stanna. Första barnet så man håller ju tummarna varje dag som går.

Hur går det för dig Frassex?

Tänkte på dig idag! Vad tråkigt att höra, allt lät ju som att det kunde bli ett fint pluss. Hoppas på snar ägglossning och pluss i juni! <3

Är ju en testnarkoman så tar både morgon och kväll :o Testen ökar men vågar inte få upp hopp än, min historik är ju sååå trasslig. Hänger kvar i tråden om det skulle hända nått närmaste tiden. Försöker lägga upp små delmål för mig själv. Men såhär ser testen ut nu.

• Lizzie09

Blir så nojig, gravtestet har bara ökat litelite i styrka sedan igår. Brukar det inte stegra rätt fort nu i början? Är ju klart positivt med rosa streck (syns säkert inte på bilden..) men nojjar över den lilla ökningen..

Svar på tråden Bim juni 2020