Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
[quote=80453713][quote-nick]Undrandee skrev 2020-06-08 12:21:22 följande:[/quote-nick][/quote]
Skulle rekommendera att ta testerna samma tid varje dag! Enligt dina tester verkar du ju visa högst vid 17.30. Så om jag skulle gå efter dina tester skulle jag gissa på att du hade ÄL CD22 eftersom du hade högt på eftermiddagen på CD21 och att det sänkts på eftermiddagen CD23.
Har testat med 2 olika denna månad. Kanske inte var det smartaste känner jag nu. Är bara väldigt förvirrad nu och vet inte vilket test jag ska gå efter!
Såhär säger testerna från rfsu:
[quote=80453713][quote-nick]Undrandee skrev 2020-06-08 12:21:22 följande:[/quote-nick]
Man kanske får se dom som komplement till varandra. Men ser att du tar testerna väldigt olika tider. Det bästa är att alltid ta med morgonurin och när man ser ökning kan man börja ta morgon och kväll men hålla sig till samma tid varje dag. Även hålla sig till samma fotoplats och ljus är en fördel då man med blotta ögat kan se skillnader då och appen bedömer mer rättvist.
Jag tycker det ser ut som att du haft din ÄL iaf :) men fortsätt mät för att vara på den säkra sidan
ÄL+5 idag. Hade riktigt riktigt ont i magen igår, precis som jag hade ÄL+4 när jag var gravid förra gången - men lär vara önsketänkande, hehe.
Tiden står ju typ still. Fick plus ÄL+9 förra graviditeten, så väntar på fredag nu. Men är en riktig testknarkare, så tror inte jag ens kommer att kunna hålla mig tills dess - FASTÄN jag vet att det är typ 0% chans att det visar något innan. Känner mig helt knäpp.
Fler som är mellan ÄL och BIM nu? Har ni några symptom?
Hej hej!
Jag har egentligen BIM idag men ingen mens ännu, men har börjat misstänka att min ägglossnings skedde senare än jag trodde (mätte inte äl) och att BIM egentligen är på fredag, dvs att jag skulle vara BIM -4 idag. Försöker vänta lite innan jag tar nästa test.
Jag mår hur som helst superkonstigt, känner mig trött, svullen, illamående, har huvudvärk och är framförallt förstoppad. Förstoppad brukar jag aldrig bli, men det kanske bara är en följd av att jag ätit gravidvitaminer med järn. Igår fick jag en brunaktig flyttning vilket jag inte brukar få innan mens. Nåväl, den som lever får se
Hej hej!
Jag har egentligen BIM idag men ingen mens ännu, men har börjat misstänka att min ägglossnings skedde senare än jag trodde (mätte inte äl) och att BIM egentligen är på fredag, dvs att jag skulle vara BIM -4 idag. Försöker vänta lite innan jag tar nästa test.
Jag mår hur som helst superkonstigt, känner mig trött, svullen, illamående, har huvudvärk och är framförallt förstoppad. Förstoppad brukar jag aldrig bli, men det kanske bara är en följd av att jag ätit gravidvitaminer med järn. Igår fick jag en brunaktig flyttning vilket jag inte brukar få innan mens. Nåväl, den som lever får se
Nu har jag (som hade bestämt sig för att inte testa innan bim) beställt rfsu testa tidigt....
Hej hej!
Symtomen är förvirrande så jag försöker att inte tänka så mycket men kommer ändå på mig själv med att stirra på kalendern och räkna dagar stup i kvarten, haha
Jag fick negativa test lördag och söndag, ska försöka vänta med att ta nästa test :)