• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • mrsLina

Ägglossnings smärta, vad brukar ni känna?

Jag får ont i nedre delen av ryggen. Molande smärta som håller i sig typ hela dagen.

Fick hög feritilet på clearblue idag och sedan kom smärtan. Antar att äl är om allt från 12-48 timmar?

Hoppas verkligen på denna månad ??

• Apoapo
    Trio2021 skrev 2020-06-07 20:16:34 följande:

Oh vad spännande! De här dagarna fram till Bim går ju fruktansvärt långsamt haha! Jag håller tummarna för att du pausar på tisdag :D

Ja det går så sakta. Springer på toa hela tiden för att kolla om mensen kommit. Blir tokig på den här mensvärken. Jag hade såhär innan jag fick barnen men har knappt kännt nåt vid mens efter. Hade molvärk när jag var gravid sist men inte innan plus tror jag.

När planerar du att testa?
  • Apoapo
    mrsLina skrev 2020-06-07 21:22:19 följande:

Ägglossnings smärta, vad brukar ni känna?

Jag får ont i nedre delen av ryggen. Molande smärta som håller i sig typ hela dagen.

Fick hög feritilet på clearblue idag och sedan kom smärtan. Antar att äl är om allt från 12-48 timmar?

Hoppas verkligen på denna månad ??

Jätteolika. Den månaden jag blev gravid hade jag så ont i ryggen att jag nästan inte kunde gå. Tvingade min man att ligga ändå. Haha . Sen var de onda borta nån dag senare. Nu får jag vissa månader lite ont i ländryggen.
  • Trio2021
    Sanal1 skrev 2020-06-07 20:30:08 följande:

Har bim imorgon eller tisdag och tänker testa onsdag om inte den dyker upp. Haft väldigt låga förhoppningar, känt av lite stickningar sedan ägglossning men inte haft nåt ont i brösten som jag annars brukar ha dagarna innan mens.

Åh jag förstår! Jag håller alla tummar och tår på att du plussar!
  • Trio2021
    acge skrev 2020-06-07 21:11:10 följande:

Jag har BIM idag, 7/6 och mensen har inte kommit. Mina bröst är jätteömma och jag har haft molande värk (likt mensvärk) till och från hela dagen. Förberett mig på mensen hela dagen men den verkar inte vilja dyka upp.

Har inte bestämt mig för när jag ska testa än. Kanske gör jag det imorgon, men helst vill jag hålla mig till iaf på tisdag. :)  Om inte mensen kommer förstås!

Men oj vad spännande! Wow att du ändå kan hålla dig från att testa :D jag håller tummarna för att du plussar!
  • Trio2021
    Apoapo skrev 2020-06-07 21:40:26 följande:

Ja det går så sakta. Springer på toa hela tiden för att kolla om mensen kommit. Blir tokig på den här mensvärken. Jag hade såhär innan jag fick barnen men har knappt kännt nåt vid mens efter. Hade molvärk när jag var gravid sist men inte innan plus tror jag.

När planerar du att testa?

Jag förstår det! Jag kommer vara likadan! Hoppas för din skull att det inte är mensen som är på g :D

Jag kommer nog testa på lördag, fast det är ganska tidigt! Ska iväg på en middag på kvällen och vill gärna veta innan ifall jag kan se något :D då är jag på Bim - 3 iallafall! Kanske tar en på Bim- 5 också för skojs skull, för plussade med vårt andra barn då!
  • acge
    Trio2021 skrev 2020-06-07 22:05:07 följande:
    Men oj vad spännande! Wow att du ändå kan hålla dig från att testa :D jag håller tummarna för att du plussar!
    Haha, ja du, det är inte lätt att hålla sig. Jag var på väg att testa nyss, men lyckades på något vis hålla mig. Blir test imorgon på morgonen :) tack snälla! När har du BIM? och har du några symtom? (:
  • 33villbligravid

Negativt test nu på morgonen BIM -3. Äsch! Men är nog bara att invänta mensen nu och ladda om för nästa månad. Trist för tyckte vi fick till det så bra under ÄL-veckan men alltid räcker det så klart inte ...

• amandakollb
    33villbligravid skrev 2020-06-08 06:46:41 följande:

Negativt test nu på morgonen BIM -3. Äsch! Men är nog bara att invänta mensen nu och ladda om för nästa månad. Trist för tyckte vi fick till det så bra under ÄL-veckan men alltid räcker det så klart inte ...

Fick också negativt nu på morgonen, så känns kört denna månad :(
  • 33villbligravid
    amandakollb skrev 2020-06-08 06:59:56 följande:

Fick också negativt nu på morgonen, så känns kört denna månad :(

Buu :/ I feel you! Vilken dag är du på?
Svar på tråden Bim juni 2020