• robinnilsson41

    Vilken IPTV leverantär är bäst i Sverige?

    Jag har fått nys om IPTV och har förstått man kan få alla TV kanaler och en massa filmer för en väldigt låg kostnad. För mig som har både Cmore, Viasat och även tänkt teckna Dplay skulle detta innebära en besparing på 11 tusen om året har jag kommit fram till.


     


    Problemet jag står inför är att det finns typ så många olika hemsidor så tänkte fråga här på forumet vilken IPTV leverantör ni kör med och hur nöjd ni är?


     


    Man vill ju inte köpa grisen i säcken

  • Svar på tråden Vilken IPTV leverantär är bäst i Sverige?
  • MeandHim

    Tror min bara heter IpTv en svart logga med röd/blå text. Sparat sjukt mkt pengar och älskar att ha alla serier och filmer tillgängliga. Se till att betala hela beloppet direkt, jag betalade runt 1300:- och det blir ca en månadskostnad på 116:- (annars kostar det ca 350:-/mån) sen får du betala ca 50:- för appen.

    Kan krångla ibland men tycker ändå det är värt det.

  • MeandHim

    Tror min bara heter IpTv en svart logga med röd/blå text. Sparat sjukt mkt pengar och älskar att ha alla serier och filmer tillgängliga. Se till att betala hela beloppet direkt, jag betalade runt 1300:- och det blir ca en månadskostnad på 116:- (annars kostar det ca 350:-/mån) sen får du betala ca 50:- för appen.

    Kan krångla ibland men tycker ändå det är värt det.

  • cleoeme
    MeandHim skrev 2020-05-03 18:46:15 följande:

    Tror min bara heter IpTv en svart logga med röd/blå text. Sparat sjukt mkt pengar och älskar att ha alla serier och filmer tillgängliga. Se till att betala hela beloppet direkt, jag betalade runt 1300:- och det blir ca en månadskostnad på 116:- (annars kostar det ca 350:-/mån) sen får du betala ca 50:- för appen.

    Kan krångla ibland men tycker ändå det är värt det.


    Hur krånglar den?
  • MeandHim
    cleoeme skrev 2020-05-03 20:18:18 följande:

    Hur krånglar den?


    Ibland försvinner ljudet, så då får du byt kanal upp och ner och sen funkar det igen. Ibland kan den buffra och nån gång funkade den inte på ett par timmar men det har bara hänt en gång och då tror jag det var bredbandet som krånglade pga oväder. Jag är överlag väldigt nöjd :)
  • robinnilsson41

    Efter 2 veckors letande så tog jag och frugan beslutet igår, vi orkar ej hålla på och kolla runt mer. Så vi köpte 12 månader från Nord IPTV med hela 20% rabatt också som tur va :)


    Måste bara ge dem en stor eloge som har en så grymt bra kundsupport som seriöst svarade samma sekund som vi kontakta dem. Mycket bra och professionellt bemötande.


    Vi provade dem gratis först ett par timmar så vi fick se att allt funka, vilket det gjorde och dem installera allt åt oss vilket va skönt.


    Jag och frugan gör en total besparing på drygt 9800kr. Vi båda kan som sagt inget annat än att säga vi är super nöjda so far!


    www.nordiptv.net

  • cleoeme
    robinnilsson41 skrev 2020-05-04 09:41:04 följande:

    Efter 2 veckors letande så tog jag och frugan beslutet igår, vi orkar ej hålla på och kolla runt mer. Så vi köpte 12 månader från Nord IPTV med hela 20% rabatt också som tur va :)

    Måste bara ge dem en stor eloge som har en så grymt bra kundsupport som seriöst svarade samma sekund som vi kontakta dem. Mycket bra och professionellt bemötande.

    Vi provade dem gratis först ett par timmar så vi fick se att allt funka, vilket det gjorde och dem installera allt åt oss vilket va skönt.

    Jag och frugan gör en total besparing på drygt 9800kr. Vi båda kan som sagt inget annat än att säga vi är super nöjda so far!

    www.nordiptv.net


    Vad hade ni för box då?
  • MeandHim
    robinnilsson41 skrev 2020-05-04 09:41:04 följande:

    Efter 2 veckors letande så tog jag och frugan beslutet igår, vi orkar ej hålla på och kolla runt mer. Så vi köpte 12 månader från Nord IPTV med hela 20% rabatt också som tur va :)

    Måste bara ge dem en stor eloge som har en så grymt bra kundsupport som seriöst svarade samma sekund som vi kontakta dem. Mycket bra och professionellt bemötande.

    Vi provade dem gratis först ett par timmar så vi fick se att allt funka, vilket det gjorde och dem installera allt åt oss vilket va skönt.

    Jag och frugan gör en total besparing på drygt 9800kr. Vi båda kan som sagt inget annat än att säga vi är super nöjda so far!

    www.nordiptv.net


    Var samma för oss, och kundtjänsten är helt fantastisk!! Guidade oss hela tiden så att det blev rätt :)
  • Damijan1

    Jag använder iptv viking. Man skriver till dem på iptvviking@yahoo.com så hör de av sig. De har superbra med kanaler. Alla svenska kanaler alla betalkanaler. Kanaler från hela världen. Kostar mig 100 kronor i månaden och behöver ingen box. Bara en smarttv. Har allt man kan önska sig att titta på samt ett stort filmbibliotek som ständigt uppdateras med nya filmer.

  • SandraKström

    Jag och min pojkvän använder Moon TV och även våra familjer. Perfekt för barn, filmnördar och sportfånar =D Vi är supernöjda!

Svar på tråden Vilken IPTV leverantär är bäst i Sverige?