• SilverEmma

Säng som singel

Min man hade en 105-säng när vi träffades. Sovrummet var inte så stort och han hade sin studio därinne också. Tänkte inte något speciellt om det. Sov ofta över där och det upplevdes aldrig som ett problem. 

• SilverEmma
    Anonym (H) skrev 2020-05-04 06:25:42 följande:

Skulle snarare tycka det var lite konstigt att komma hem till en singel med stor dubbelsäng!? Varför har man det om man är singel?

Jag fick med mig två 90-sängar när jag flyttade hemifrån, hade stort sovrum i första lägenheten så jag köpte bara en sängram som jag ville ha. Den hade jag sedan kvar som dubbelsäng i ca 10 år. Gött som singel att kunna bre ut sig, kompisar kunde sova över och slapp soffan och gott om plats när man drog hem tillfälliga kontakter.
  • SilverEmma
    Anonym (Mannen_i_stan) skrev 2020-05-04 09:05:49 följande:
    Det är väl just så många män skulle se det....att en tjej med dubbelsäng är en sådan som drar hem "tillfälliga kontakter". Och en sådan tjej vill man ju inte ha som flickvän. 
    Hur andra män såg på det kunde jag inte bry mig mindre om. Jag hade tillfälliga kontakter precis så mycket som jag själv ville och mådde bra av. Män som dömer kvinnor utefter hur mycket hon ligger...såna vill man inte ha som pojkvän ändå.
Svar på tråden Säng som singel