• Anonym (cc)

Jag är udda

Öva genom att träffa folk i olika sammanhang, på jobbet, föreningar, i kassakön? Osv

• Anonym (cc)
    Anonym (Nobody) skrev 2020-05-07 08:46:56 följande:
    Är tyvärr arbetslös och jag tror att det beror på min personlighet. Jag har jobbat med att utsätta mig men jag är fast i min fälla. Det går inte att tvinga fram. Och om jag väl pratar mer så är ingen intresserad av att prata med mig någonsin.
    Men provat gå med i föreningar då? Så kan man ju prata om vad som ska göras där o så. Gå en danskurs så småningom? Och hur vet du att det inte är Asperger då. Blivit utredd?
  • Anonym (cc)
    Anonym (Nobody) skrev 2020-05-07 13:55:38 följande:
    Alla om är osociala har inte as. Kag vet att jag inte har as. Har inga andra svårigheter och känner inte igen mig på något.

Kag är med i föreningar men ses som den passiva/oengagerade pga min personlighet.
    Nej jag vet ju det, jag är själv ganska social o har autism (men ej Asperger). Men frågan är varför du är så passiv i föreningar då, varför engagerar du dig inte o gör nåt? 
  • Anonym (cc)
    Anonym (Nobody) skrev 2020-05-07 19:38:39 följande:
    För att jag saknar motivation. Jag är ingen driven person. Jag kan ha ett jävla driv när det gäller andra saker, t.ex att fixa saker åt andra, men jag är inte driven som person.
    Då förstår jag inte varför du är med i nån förening öht, om du ändå inte bryr dig. Återvändsgränd. 
Svar på tråden Jag är udda